2359 Reacties

4 jaar geleden

Zijn er hier meer mensen met puckababy mini? Ons kindje ligt er nu een aantal dagen in maar ze doet iedere keer met haar armen en handjes naar boven waardoor dus het slaapzakje over haar neusje en mondje heen komt. Ik vind dit een beetje eng eerlijk gezegd 😬

4 jaar geleden

Onze Guust is 11 weken oud en verslikt zich de laatste dagen vaak. Hij wilt ...
Vaak verslikken ze zich doordat de voeding omhoog komt. Misschien helpt hem om hem wat langer omhoog te houden of te zorgen dat hij niet helemaal plat ligt.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Met veel op hem lijken zou ik kunnen leven, maar zeggen dat hij helemaal ni ...
Ik zou er wel rekening mee houden wie het zegt. Familie van zijn kant zien ook gewoon graag dat hij op hun kant van de familie lijkt, en andersom. Mijn oudste dochter is echt een kopie van mij. Maar m'n schoonmoeder blijft steeds benadrukken dat ze ook wel iets van mijn man heeft. Net zoals dat jij graag iets van jezelf in je kind ziet, zien zij graag ook trekjes van hun kant van de familie terug

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Zijn er hier meer mensen met puckababy mini? Ons kindje ligt er nu een aant ...
Zolang de slaapzak over het hoofdje kan is ie echt te groot. Dat kan echt fout aflopen! Denk dat jouw kleine nog in de 'piep' kan hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Vaak verslikken ze zich doordat de voeding omhoog komt. Misschien helpt hem ...
Het is eigenlijk nooit na de voeding 🤔

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Klinkt alsof ze misschien nog wat te klein is coor de mini? Heb je de piep ook? Wellicht dat die beter past?

4 jaar geleden

Het is eigenlijk nooit na de voeding 🤔
Onze oudste had verborgen reflux en we vermoeden het ook bij onze jongste. Onze oudste spuugde nauwelijks maar je hoorde de voeding tot ver na voedingtijd omhoog komen en dan slikte ze het weer door. Hierbij kon ze zich nog wel eens verslikken. Daarom hebben we zowel in de wieg als het ledikant ervoor gezorgd dat haar hoofd wat omhoog lag. Ditzelfde doen we ook bij de jongste en we merken als zij even plat ligt er ook voeding omhoog komt.

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Klinkt alsof ze misschien nog wat te klein is coor de mini? Heb je de piep ...
Ja die heb ik ook maar die vind ik weer net te krap worden eigenlijk

4 jaar geleden

Zolang de slaapzak over het hoofdje kan is ie echt te groot. Dat kan echt f ...
Nou waar ze zegmaar met haar nekje in ligt kan niet over haar hoofdje komen maar wel de rest van het slaapzakje wat ze dus met der armpjes doet

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Nou waar ze zegmaar met haar nekje in ligt kan niet over haar hoofdje komen ...
Strakker en beter dichtknopen dan denk ik?

4 jaar geleden

Strakker en beter dichtknopen dan denk ik?
Ik heb dat ook met de mini. Die is kwa lengte nog veeeel te groot. Ik knoop m goed kort dicht en dat scheelt. Anders gaat de rits ook bol staan. Maar moet zeggen, ik ben niet zo'n fan van de Mini terwijl de Piep echt mn favo was.

4 jaar geleden

Onze oudste had verborgen reflux en we vermoeden het ook bij onze jongste. ...
O vervelend zeg. Hopelijk is dat snel verholpen ! Ik denk ondertussen te weten wat hier het probleem is, heb net een grote snottebel uit z'n kleine neusje gehaald. Heb het nu eens gespoeld en met een peertje nog wat uitgezogen. Dat zit allicht wat in z'n keeltje ook te gorgelen

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Ja, wij hebben hem ook! Onze zoon doet dit ook inderdaad en als zijn speen uit is, probeert hij alsnog zijn hand naar zijn mond te doen... Bij hem vind ik het alleen niet gevaarlijk... Ik neem aan dat haar hoofdje wel goed boven het gat blijft??

4 jaar geleden

Zolang de slaapzak over het hoofdje kan is ie echt te groot. Dat kan echt f ...
Ja echt nog te groot hoor, dit is echt niet veilig. Beter dan nog de piep gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Peppel

Ja, wij hebben hem ook! Onze zoon doet dit ook inderdaad en als zijn speen ...
Ja dat wel alleen ik vind het dus eng dat ze die slaapzak in der gezicht kan duwen met haar handjes

4 jaar geleden

Ik zou er wel rekening mee houden wie het zegt. Familie van zijn kant zien ...
Het zijn regelmatig vrienden of kennissen die dat zeggen, eigenlijk. In het begin zag mijn schoonmoeder ook enkel mijn lief in hem terug, tot ze moest toegeven dat dat toch niet klopte. Mijn eigen familie heeft hem altijd een echte mix gevonden. 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op LindaHarms

Je doet niets fout!! Sommige baby's zijn liever bij papa of mama (kan me vo ...
Ja ik wikkel mijn zoon altijd in zodra hij gaat slapen, hij vind dat prettig en dan weet hij ook dat hij moet slapen. Op de een of andere manier voelt hij zich snel eenzaam heb ik het idee hij wil inderdaad heel dicht bij ons zijn en hij is inderdaad ook erg gevoelig. Vanaf het begin al erg aanhankelijk. Wat hebben we eigenlijk een schattig kindje gecreëerd 😂❤️

4 jaar geleden

Zijn er vrouwen die geen borstvoeding hebben gegeven en nog steeds last hebben van melkproductie?? Ik heb nog altijd een paar druppels die uit me borsten komen en ik vind zo vervelend !! Ik dacht om de huisarts te bellen voor een andere pil ...ik wil graag dat stopt.

4 jaar geleden

Ik snap niet wat Rosan heeft 😭😭. Normaal zo'n makkelijk kindje, zo tevreden alleen savonds is soms zwaar door kramp. Nu heeft ze gister het grootste deel van de dag zitten krijsen! Huilen was het amper nog te noemen. Hoe lang na de voeding maakte niet uit. Ze sliep ook door, maar vannacht werd ze om 3 uur wakker en was overstuur. Fles gegeven, daarna is ze nog zeker een uur aan het mopperen geweest. Ik ging er vanuit dat ik nu wat langer zou kunnen slapen, doordat ze normaal pas rond half 7 wakker wordt voor haar 1e fles, maar om 6 uur begon het gemopper alweer en ze had ook weer honger. Overigens wou ze de fles van 3 uur niet opdrinken, dus dat kan niet te weinig zijn geweest. Regeldag zou pas weer met 12 weken zijn, ze is nu 10 weken. (41 weken bevallen). Sprongetje zou pas volgende week dinsdag zijn en we zijn pas net uit de laatste. Ik ben zo moe nu, maar kan zo nog steeds niet slapen want ze komen zo stenen slapen..

4 jaar geleden

Ik snap niet wat Rosan heeft 😭😭. Normaal zo'n makkelijk kindje, zo tevred ...
Stenen zagen*