2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mars1012
Zijn er vrouwen die geen borstvoeding hebben gegeven en nog steeds last heb ...
Heb even flink zitten kneden maar bij mij komt er echt geen druppel meer uit...
4 jaar geleden
Ik snap niet wat Rosan heeft 😭😭. Normaal zo'n makkelijk kindje, zo tevred ...
Ik denk toch sprongetje hoor ... is nooit exact op 12 weken. Kan er voor of na zijn. Sneu he, sterkte vandaag
4 jaar geleden
Oké ik denk dat ik een beetje een domme vraag heb. Eigenlijk gebruik ik nooit de wandelwagen en alleen de draagzak. Maar nu ga ik mijn zoon naar het KDV brengen en dan meteen werken dus het leek me wel fijn om de wandelwagen daar te kunnen laten staan. Maar wanneer gebruik je dat soort hoesje voor over de beentjes. Die aan de wandelwagen vast zit. Altijd? Als het koud is? Als het regent?
4 jaar geleden
Reactie op Holamama
Oké ik denk dat ik een beetje een domme vraag heb. Eigenlijk gebruik ik noo ...
Hier gebruik ik die nooit, gebruik altijd een dekentje. Als het warm is zou ik hem sowieso niet gebruiken. Met regen kan het handig zijn als je geen Regenhoes hebt en in de winter ga ik hem wel gebruiken ivm nog meer warmte, het dekentje trapt ze namelijk meestal af en de voetenzak zit echt vast.
4 jaar geleden
Ik denk toch sprongetje hoor ... is nooit exact op 12 weken. Kan er voor of ...
Pffft nou gelukkig zou dit een korte sprong zijn, dus dat zou schelen. We zijn amper uit de vorige joh, ik hoop dat ze overdag wat vrolijker is of juist super moe, met beide kan ik wat slaap inhalen 😂. Ze lacht nu wel, maar is zo actief dat ik alsnog niet kan slapen. Op de foto nieste ze net 😂😂
4 jaar geleden
Heb haar op het aankleedkussen naast me liggen in de hoop dat ik een beeetje slaap kan inhalen maar betwijfel het
4 jaar geleden
Heb haar op het aankleedkussen naast me liggen in de hoop dat ik een beeetj ...
Schatje haha. Ze kijkt hier blij ❤
4 jaar geleden
Reactie op mars1012
Zijn er vrouwen die geen borstvoeding hebben gegeven en nog steeds last heb ...
Bij de eerste 8.5 maand bv gegeven, toen liep me bv terug en ben ik gestopt. Ik geloof dat ik na een maand of 5 (nadat ik gestopt was) als ik onder de douche stond er nogsteeds een druppel uit kreeg na kneden. Maar het liep er niet meer gewoon zo uit.
4 jaar geleden
Mijn dochtertje 12 weken vindt het heerlijk om buiten te zijn. Het liefst in de draagzak, maar uiteraard gaat ze ook wel in de kinderwagen. Maar ik loop telkens te kloten met de wind. Ik woon vlak aan de kust en het waait de laatste tijd zo hard dat ze naar adem hapt. Moet ik haar nu uit de wind proberen te houden of kan het geen kwaad ? (ik vind het zielig)
Ook merk ik dat ze gevoelige ogen heeft en veel last heeft met het lichtverschil.
En dan die zon...hou houden jullie de zon uit de kinderwagen? Doek mag niet ivm oververhitting, parasolletje krijg ik er niet op (of ik moet evt een andere aanschaffen!?!) Echt irritant haha. Bedankt alvast!
4 jaar geleden
Reactie op Holamama
Oké ik denk dat ik een beetje een domme vraag heb. Eigenlijk gebruik ik noo ...
Als het koud weer is of regent denk ik, ik gebruik hem nu ook niet. Maar je kan hem toch alsnog in de draagzak brengen ?
4 jaar geleden
Reactie op Prissje
Djévano heeft dit van de week ook gehad, was hier 2 dagen 1 nacht. Was toen ...
Oohh dat biedt hoop! Ik heb vandaag nog niks kunnen doen. Middageten had ik om 3 uur pas tijd voor, ontbijt 11 uur. Ze is nu af en toe even stil dus ik probeer door de ruimte te zwiepen maar er moet nog zoveel gebeuren 😭
4 jaar geleden
Mijn dochtertje 12 weken vindt het heerlijk om buiten te zijn. Het liefst i ...
Gebruik een dooky! Die is speciaal ontworpen voor in de zon en mag dus wel. 20€ ongeveer, kan overal op worden bevestigd. Hier echt een lifesaver, en het houdt ook de wind uit de wagen
4 jaar geleden
Schatje haha. Ze kijkt hier blij ❤
Hahaha ze was toen inderdaad weer even vrolijk, heb uiteindelijk toen nog 3 kwartier kunnen slapen voor ze weer ging huilen (ze viel zelf ook weer even weg)
4 jaar geleden
Gebruik een dooky! Die is speciaal ontworpen voor in de zon en mag dus wel. ...
Daar dacht ik ook aan, maar hoorde van iemand dat die ook niet veilig zijn.....Maar wel dus ?! Ga ik het direct regelen. Thanks
4 jaar geleden
Daar dacht ik ook aan, maar hoorde van iemand dat die ook niet veilig zijn. ...
Na verloop van tijd wordt het met een dooky natuurlijk ook te warm maar die houden de warmte langer weg dan een andere oplossing en zijn dus veiliger. Wanneer je hem ook niet laat hangen maar vastbindt zorg je voor voldoende frisse lucht. En daarnaast houden ze uv tegen. Als je er gewoon verantwoord mee omgaat is het een ideaal ding!
4 jaar geleden
Hebben jullie nog tips om je baby goed uit zijn flesje te laten drinken? Mijn zoon heeft vaak genoeg uit de fles geoefend maar lijkt het nu niet meer leuk te vinden nu hij vaker de fles krijgt en ik moet werken. Ik maak me een beetje zorgen want hij drinkt nu niet veel gedurende de dag.
4 jaar geleden
Daar dacht ik ook aan, maar hoorde van iemand dat die ook niet veilig zijn. ...
Jazeker wel, ik heb de onderzoeken gelezen. Al die andere doeken, inclusief hydrofiel, maken de temperatuur in de kinderwagen hoger. De dooky niet
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Na verloop van tijd wordt het met een dooky natuurlijk ook te warm maar die ...
Precies dit, en zolang als het duurt met dooky, zou het ook zonder doek zijn. Daar is helaas niks aan te doen en dan moet je gewoon de schaduw opzoeken.