2359 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochtertje 12 weken vindt het heerlijk om buiten te zijn. Het liefst i ...
Wij hebben een UV werende doek van Cloby voor de kinderwagen. De parasol was ik echt kotsbeu. 😅

4 jaar geleden

Ik heb het idee dat Rosan erg last heeft van het spugen. Het is ook steeds vaker maagzuur ipv melk. Ik wil dus rustig beginnen met jbm, de laatste keer dat we dit probeerden lag ze de hele nacht wakker van de krampjes. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

4 jaar geleden

Ik heb het idee dat Rosan erg last heeft van het spugen. Het is ook steeds ...
Bij onze oudste hebben we op advies van de kinderarts rijstebloem gegeven in plaats van jbm omdat dit minder krampjes geeft. Maar ze was toen al wel 3 maanden geweest. Dus ik zou misschien even informeren of dat al kan als je het zou willen overwegen.

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Bij onze oudste hebben we op advies van de kinderarts rijstebloem gegeven i ...
Ik ga er maandag achteraan!

4 jaar geleden

Zwemmen wordt pas aangeraden na de eerste vaccinaties. Nu heb ik de 22 weken prik gehad en krijgt hij zijn eerste prikjes dus later. Weten jullie hoe het dan zit met zwemmen?

4 jaar geleden

Zwemmen wordt pas aangeraden na de eerste vaccinaties. Nu heb ik de 22 weke ...
Het gaat niet zo zeer om de prikken, maar dat je kleintje goed in staat is om zijn/haar temperatuur op peil te houden. Dat is meestal rond het moment van prikken, maar als jij het idee hebt dat dat nu al het geval is kun je gewoon gaan zwemmen.

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Het gaat niet zo zeer om de prikken, maar dat je kleintje goed in staat is ...
Lees op internet dat het ook om infecties gaat, vandaar 😬

4 jaar geleden

Oh, dan weet ik het ook niet. Ik heb juist gelezen dat het over de temperatuur gaat. Fijn die verschillende informatie... 🤷‍♀️

VRIEND

4 jaar geleden

CB zei beide tegen mij. En temperatuur en infecties. Als je thuis gaat zwemmen mag dit gewoon als het water aangenaam voelt. En bij een openbaar zwembad ivm infecties vanaf prikjes.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Essssther

CB zei beide tegen mij. En temperatuur en infecties. Als je thuis gaat zwe ...
En de baby zich warm kan houden**

4 jaar geleden

Reactie op Essssther

CB zei beide tegen mij. En temperatuur en infecties. Als je thuis gaat zwe ...
Maar omdat ik die prik heb gehad is hij volgens mij ook beschermt. Ik twijfel echt heel erg, haha

VRIEND

4 jaar geleden

Maar omdat ik die prik heb gehad is hij volgens mij ook beschermt. Ik twijf ...
Geen idee. Ik heb die prik ook gehad.. Maar dit zeiden ze tegen mij. Maar ze zei ook; het is een advies..

4 jaar geleden

Maar omdat ik die prik heb gehad is hij volgens mij ook beschermt. Ik twijf ...
Ik heb ook de 22 weken prik gehaald. Wij gingen naar centerparcs toen de kleine 8 weken was. Mochten 1 keer zwemmen. Ik vroeg het aan het cb of ik mocht zwemmen met de kleine, zei gaf aan het eigenlijk niet zo goed te weten (omdat je normaal wacht op de eerste prik met 8 weken) ze wilde de 12 weken prik eerder geven maar vond met 8 weken toch te vroeg dus ging niet door. Uiteindelijk zijn wij 1 keer even wezen zwemmen in het 32 graden bad. We hebben even gedobberd (niet meer oortjes in het water) hebben wat foto's gemaakt, wantja was toch de eerste keer zwemmen. Daarna stond manlief klaar met een hydrofielluier, kleine lekker tegen mama aan huid of huid met hydrofielluier om hem heen en over zijn hoofdje. Zo is hij lekker in slaap gevallen. Nou was het daarbinnen wel lekker warm.

4 jaar geleden

Ik heb een vraag over ongesteld worden na zwangerschap hoelang waren jullie ongesteld. En wat gebruiken jullie nu de pil of andere anti conceptie middel.

4 jaar geleden

Reactie op Sana

Ik heb een vraag over ongesteld worden na zwangerschap hoelang waren jullie ...
Ik gebruik de minipil en ga nu de vierde week dat ik ongesteld ben in😅 Ben er goed klaar mee

4 jaar geleden

Reactie op Sana

Ik ben 10 weken na de bevalling zo'n 6 dagen 'gemiddeld' ongesteld geweest. Viel bij mij gelukkig alles mee en ben ook meteen weer met de nuvaring begonnen.

4 jaar geleden

Reactie op Sana

Ik ben na 3,5 maand na de bevalling weer ongesteld geworden. Was een normale ongesteldheid, zo’n drie dagen. Was even vergeten hoe irritant het eigenlijk is!

4 jaar geleden

Oh en gebruik geen anticonceptie. Dat ga ik vanaf nu wel weer doen (nuvaring).

4 jaar geleden

Ik ben borstvoeding noodgedwongen aan het afbouwen doordat ik van de week in ziekenhuis heb gelegen, niet kon voeden ivm morfine. Nu mix ik kv en bv.. maar ze drinkt zo ontzettend slecht. Ze lijkt de kv gewoon echt vies te vinden. Welke kv hadden jullie als overgang vanaf de bv? Ik heb nu de gewone nutrilon maar ze vindt het echt niks..

4 jaar geleden

Nog meer mensen die nu last van haaruitval hebben? Ik kom overal haren tegen en mijn haarborstel zit elke keer vol haren, douche putje vol etc. etc.