2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ik ben borstvoeding noodgedwongen aan het afbouwen doordat ik van de week i ...
Ik heb nutrilon profutura. Ik geef een combi van borst en kunstvoeding.

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Nog meer mensen die nu last van haaruitval hebben? Ik kom overal haren tege ...
Ja dit hoort er helaas bij. Begint meestal 3 maanden na de bevalling😊

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ik ben borstvoeding noodgedwongen aan het afbouwen doordat ik van de week i ...
Van bv naar kv (nutrilon)weet ik niet, vanaf kraamweek 1 flesje kv gegeven en hij merkte weinig verschil en vond het beide prima, maar nu moest ik over op dieetvoeding en dat was een drama, nu 2,5 week later drinkt hij weer redelijk normaal, ze moeten er ook wel aan wennen, misschien dat het over een tijdje weer beter gaat als ze gewend is aan de kv?

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Nu gelukkig nog geen last van! Maar dacht na de eerste dat ik geen haar meer over hield🙈

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Ja hier ook. Als ik mijn haren heb geborsteld moet ik altijd alles bij elkaar vegen. Soms vind ik het een wonder dat ik nog haar op mn hoofd heb 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Ja ik ook! Extreem vee haaruitval, kan het bijna niet los dragen want dan zitten me kleren ook onder..

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Niet te doen! Verlies volgens mij hele pruiken... M'n vriend word er gek van, hij vind overal haren terug, zelfs op plekken waar ze echt niet horen 🙊

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Jazeker, hier ook het gevoel dat ik niets over hou... Zeker niet als de kleine ook telkens lekker m'n haar pakt en eraan gaat trekken 🙈🤣

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

ik (nog) niet, maar heb wel spekvet haar dat ik heel moeilijk kan wassen. Heb echt goede shampoo waar m'n haar voor de bevalling echt van ging glanzen, maar nu is het gewoon bleh 😕

4 jaar geleden

Dit las ik van de week op het forum over zwemmen.

4 jaar geleden

Dit las ik van de week op het forum over zwemmen.
.

4 jaar geleden

.
.

4 jaar geleden

Binnenkort moet ik met mijn dochter naar het ziekenhuis voor een DDH onderzoek omdat zij in het laatste trimester in stuit heeft gelegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe gaat dit in zijn werk en hoe lang duurt het?

4 jaar geleden

Reactie op SJL

Binnenkort moet ik met mijn dochter naar het ziekenhuis voor een DDH onderz ...
Ik neem aan dat je dan voor een echo van de heupjes moet? Met onze oudste hebben we dit gehad en mogen in augustus ook voor onze jongste. De baby wordt dan op de zij klem gelegd tussen rollen en dan wordt een echo gemaakt. Eerst van de ene en dan van de andere heup. In mijn herinnering duurde dit niet zo lang. Je kan er gewoon naast zitten om je kleintje gerust te stellen.

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder moet morgen even oppassen op mijn zoontje, want ik moet naar de fysio... Vind het echt spannend, mijn zussen hebben al op hem gepast en mijn moeder past wekelijks op en dat vind ik allemaal niet spannend, maar mijn schoonmoeder ging bij haar eigen kinderen gewoon weg terwijl ze lagen te slapen en ze liet ze dan alleen thuis. Ze weet dat ik dat niet wil, maar ik zie haar er gerust voor aan dat ze even snel weg gaat. Mijn man werkt wel in hetzelfde gebouw (familiebedrijf en mijn schoonouders wonen bij het bedrijf) maar toch zie ik er een beetje tegenop.. Mijn man zegt dat ik het los moet laten, ze heeft zelf 8 kinderen opgevoed, dus heeft ervaring genoeg, maar dat is het nou juist. Ze zegt gewoon: ik heb dat bij alle 8 gedaan en het is altijd goed gegaan, dat zal nu dan ook wel kunnen hoor en ik ben zo weer terug hoor Meer mensen die dit herkennen en hebben jullie tips?

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Mijn schoonmoeder moet morgen even oppassen op mijn zoontje, want ik moet n ...
Ik zou het zelf absoluut niet tolereren... Prima dat het bij haar werkte, maar ik laat iemand op onze zoon passen om bij hem te zijn en op hem te letten. Daar hoort even het huis uit zonder baby absoluut niet bij. Mijn vertrouwen zou helemaal weg zijn. Als mijn (schoon)moeder dat zou flikken en ik kom het te weten, dan hoeft het oppassen voor mij niet meer. Ik zou in jouw plaats heel duidelijk maken dat dit jullie kind is, niet het hare. Als jij niet wilt dat ze weggaat, dan moet ze zich daar aan houden. Ook al maakt je partner er niet veel van. Dit is niet te vergelijken met iets op een andere manier aanpakken als je op je kleinkind let (zoals bv. iets meer toelaten of strenger zijn).

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Ik zou heel eerlijk naar haar zijn zonder er een ding van te maken. Ik neem aan dat ze graag op wíl passen. Geef aan dat je dat alleen prettig vindt als je zeker ervan kan zijn dat ze thuis blijft. Niet omdat je het anders slecht zou vinden van haar of omdat er iets zou kunnen gebeuren, maar omdat jij het niet prettig vindt als je zoontje alleen is. Dan kun je op een reactie als dat heb ik altijd gedaan en er is nooit iets gebeurt namelijk reageren met: dat weet ik maar ik vind het niet fijn. Dan vindt ze je misschien te bezorgd... dat mag😉 en dan blijft ze thuis voor jou, niet omdat ze dat zelf belangrijk vindt.... prima!😇

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Neemt ze dan de babyfoon mee?

4 jaar geleden

Reactie op Amarja

Neemt ze dan de babyfoon mee?
Nee niks, ze is gewoon weg met de auto..

4 jaar geleden

Reactie op Antoinet

Nee niks, ze is gewoon weg met de auto..
Dat vind ik er persoonlijk zwaar over. Zoals je het beschrijft, lijkt je schoonmoeder me iemand die daar echt geen graten in ziet omdat zij het altijd heeft gedaan en er - gelukkig voor haar - nooit iets misging. Mogelijks ben ik fout. Maar ik weet dat je bij zulke mensen echt heel duidelijk moet zijn.