2359 Reacties
4 jaar geleden
Rosan gilt alles bij elkaar. Ze heeft ineens 3 poepluiers ipv 1, lijkt inee ...
De oorzaak is gevonden: een ienieminie stukje tand. Vroeg kind 😅
4 jaar geleden
Zijn hier meer 'loedermoeders' die hun kind al voor de tv zetten om zelf iets gedaan te krijgen? Ik heb 5 schone droge wassen en moet ze echt opvouwen, dus Rosan zit nu zo naar tijgertje te kijken. Ik wou het niet, maar 2,5 week geleden moest ik echt het huis schoon hebben en koffers inpakken omdat we op vakantie gingen en net op dat mobiel ging de boxmobiel leeg. Jaaaanken was dat. In een wanhoopspoging kind voor nijntje gezet en ik heb nog nooit zoveel kunnen doen, dus nu gebruik ik het af en toe😅
4 jaar geleden
Jahoor hij vindt het geweldig. Soms kijken we sochtends op de tablet samen op YouTube naar de liedjes van Monique Smit in bed, heerlijk genieten. En op deze foto moest hij nog rechtop blijven na z'n fles maar wilde ook gaan koken. Ik voel me geen loeder moeder hierdoor hoor
4 jaar geleden
Reactie op Sara89
Kan je een foto plaatsen? Ik denk dat wij daar ook beginnen last van te kri ...
Ik kan het zo proberen, maar ik moet het met 2 handen doen omdat ze het of vervelend vindt, of ze gaat de hele tijd aan mijn vingers lijken waardoor je steeds niks ziet😂. Het lijkt op de geplaatste foto, maar daarop steekt hij echt al uit en bij Rosan zie je nog wel tandvlees eroverheen, het lijkt door te schijnen en echt vlak eronder dat er een tand zit te duwen
4 jaar geleden
Reactie op Jomata
Hier helemaal weg van de smurfen.. de Griekse wel te verstaan. Van de Neder ...
Ik vind zelf de smurfen vrij irritant, dus die worden nog maar even 😂
4 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
Jahoor hij vindt het geweldig. Soms kijken we sochtends op de tablet samen ...
Ik voel me ook geen loedermoeder, maar er zijn toch heel wat mensen die dat wel vinden van tv kijkende baby's 😂
4 jaar geleden
Mijn borstvoeding is officieel gestopt na 3,2 maand. Ik geef nu volle flesvoeding en kolf de laatste beetjes borstvoeding af zodra mijn borsten gespannen aanvoelen (1/2x per dag) het maakt mij echt verdrietig dat mijn lichaam niet meer wil, hebben jullie dit ook meegemaakt?
4 jaar geleden
Reactie op Ceyda
Hoe wet je dat het gestopt is? Want je kolft wel gewoon..
We zijn bij het consultatiebureau geweest voor meten en wegen. En zij konden zien aan hem dat hij niet genoeg kreeg van mijn borstvoeding. En daarbij had hij vaak en snel honger, geen ritme en veel onrust weinig slapen. Nu ben ik aan het afbouwen en de melk word steeds minder ik ben van 8x voeden per dag naar 1/2 afkolven gegaan. Hij krijgt nu 5x per dag de fles en dat gaat heel goed. Totaal ander kindje
4 jaar geleden
Reactie op M.N.E ❤️
We zijn bij het consultatiebureau geweest voor meten en wegen. En zij konde ...
Ah ok. Maar hoe konden ze dat zien? Lag hij wakker borst dan? Ik heb ook het idee dat hij via de borst weinig binnenkrijgt. Hij eet minder lang en komt vaker. Soms weigert hij de borst ( ondanks dat hij honger heeft) en accepteert de fles dan wel..
4 jaar geleden
Reactie op M.N.E ❤️
Mijn borstvoeding is officieel gestopt na 3,2 maand. Ik geef nu volle flesv ...
Hier een meisje dat niet goed kon aanhappen doordat ze geboren is met te korte tongriem en lipband. Na 6 dagen zijn die weggebrand, maar het bleef een drama doordat ze het gewoon niet snapte. Het was echt vreselijk om haar zo'n honger zien te hebben maar het gewoon niet lukken om te drinken. Met kolven ging mijn productie ineens erg achteruit dus begonnen met flesvoeding en deels borstvoeding. De borstvoeding werd door minder productie steeds minder terwijl ik zo graag wou, ik heb daar ook keihard om zitten janken. Toen kwamen we erachter dat ze KMA heeft en dat was het moment dat we volledig overgestapt zijn naar kv, de nutrilon pepti. Soms ben ik er nog wel verdrietig om...
4 jaar geleden
Reactie op Ceyda
Ah ok. Maar hoe konden ze dat zien? Lag hij wakker borst dan? Ik heb ook he ...
Ze houden een groei curve bij en dit is de 2e keer dat die afboog en hij weegt nog steeds niet zoveel vandaar.
Als je je zorgen maakt kun je een meet en weeg afspraak maken, stelt je wel gerust
4 jaar geleden
Hoe vermaken jullie je kleintje?
De mijne is gauw uitgekeken met haar speelmat, knuffels of youtube...
4 jaar geleden
Hoe vermaken jullie je kleintje?
De mijne is gauw uitgekeken met haar speel ...
Wanneer ze de babygym niet meer leuk vindt oefen ik het omrollen met haar. Ze draait nu zelf op dr zij en daarna help ik haar verder door dr beentjes verder te draaien. Ik trek haar nu ook op aan dr armpjes tot een zit houding en trek dan gekke bekken. Vind ze geweldig!