2359 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ook zo verkouden? Ik was zelf zondag ziek geworden, koorts en keelpijn. Din ...
Ja super erg. Wij zijn ook op de SEH geweest. Morgen Corona test doen (ik) ben benieuwd.

4 jaar geleden

Ja super erg. Wij zijn ook op de SEH geweest. Morgen Corona test doen (ik) ...
Heb ik ook gehad... gelukkig negatief! Beterschap voor jou en je mannetje!

4 jaar geleden

Ja super erg. Wij zijn ook op de SEH geweest. Morgen Corona test doen (ik) ...
Dankjewel! Hoop dat je dochtertje ook weer snel helemaal de oude is.

4 jaar geleden

Ons dochtertje ligt eigenlijk vaak enkel in een rompertje in huis. Als we de deur uit gaan doe ik uiteraard wat meer kleertjes aan ;-).

4 jaar geleden

Ons meisje krijgt normaal 4 flessen van 150 en 1 van 180. Meestal gaan bijna alle flessen op of ze laat wel eens 10ml staan. Nu drinkt ze sinds vrijdag heel slecht en laat bij iedere fles ongeveer 50 of 60ml staan. Moet ik me hier zorgen om maken en contact opnemen met het CB of kan dit een fase zijn. Dat ze af en toe wat laat staan vind ik niet erg maar niet als dit nog dagen zo gaat duren dan krijgt ze toch veel te weinig binnen 😐

4 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Ons meisje krijgt normaal 4 flessen van 150 en 1 van 180. Meestal gaan bijn ...
Heeft ze de 3e sprong al gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Anneb

Heeft ze de 3e sprong al gehad?
Ja heb ik dus geen idee van... Ze is as dinsdag 14 weken. Maar ik heb de vorige sprongen niet echt gemerkt. Dit zou wel eens een sprong kunnen zijn maar of dit dan sprong 3 of 4 is geen idee

4 jaar geleden

Hier zit ik een beetje te twijfelen wat ik zal doen. Ik geef volledig live bv kleine komt meestal 8 keer per 24 uur waarvan 2 keer in de nacht. Voorheen was het 7 keer 1 keer in de nacht. Maar sinds hij met 12 weken ze prikken heeft gehad dus 8 keer. Nu is hij dinsdag 15 weken en heb ik afgelopen weekend 2 avonden de laatste voeding met fv geprobeerd nu sliep meneer weer lekker van 23.00 tot een uur of half 6, dus 1 keer in de nacht. Vanacht weer bv als laatste gegeven en kwam dus weer 2 keer. Ik twijfel nu wat ik zal doen voor de laatste voeding. Fles of borst. Wat langer slapen is ook wel erg fijn, en de borst kolf ik dan gewoon af zo maak ik gelijk weer een voorraad in de vriezer. Maar aan de andere kant wil ik ook gewoon volledig borst blijven geven. Verder is het een tevreden mannetje. Vind het echt even lastig om een keuze te maken ... misschien maar een avond fles, een avond borst ofzo geen idee ...

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Hier zit ik een beetje te twijfelen wat ik zal doen. Ik geef volledig live ...
Ik kan je niet raden, want ik herken dezelfde twijfels al heb ik nog geen fv geprobeerd. Succes met je keuze!

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Kun je een redelijke hoeveelheid kolven? Dan kun je misschien proberen van tevoren te kolven en dit met de fles te geven. Misschien drinkt hij dan wat meer dan live aan de borst omdat hij minder moeite hoeft te doen en het dus minder vermoeiend voor hem is en houdt hij het langer vol.

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Gister las ik dit artikel, misschien heb je er wat aan 😊 https://kiind.nl/borstvoeding-nacht/

4 jaar geleden

Reactie op Sara89

Hoi dames, Ik gebruik voor mijn 3 maand oude dochtertje een bemini slaapza ...
Ik doe mijn zoontje ook met alleen z’n rompertje korte mouw in z’n slaapzak van 0.5 tog. Heb soms zelfs het raampje nog open op een kiertje. Hij heeft een temperatuur van 36.9/37.0 nog nooit problemen gehad. Bij ons in huis is het dan ook best benauwd vaak

4 jaar geleden

Even een vraagje ik heb sinds een paar nachten weer last van nachtzweten hoort dit ook nog bij het ontzwangeren na bijna 14 weken 🤷‍♀️ ik geef volledige borstvoeding en heb nog geen menstruatie gehad kan het miss daar mee te maken hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Kun je een redelijke hoeveelheid kolven? Dan kun je misschien proberen van ...
Kolven lukt wel maar ik krijg geen hele voeding in 1 keer teruggekolfd. Krijg maar zo'n 120 cc soms lukt het om zo'n 150 cc te kolven, dat is wat ik denk wat hij drinkt. Maar het is miss eens te proberen dank je

4 jaar geleden

Reactie op NKZ

Gister las ik dit artikel, misschien heb je er wat aan 😊 https://kiind.nl/ ...
Ik ga het eens lezen dank je wel

4 jaar geleden

Reactie op Sara89

Ja, wordt hier echt onzeker van! Krijg telkens het gevoel een loedermoeder ...
Behalve dat het belachelijk is dat ze dat tegen mensen zegt: ze zet zichzelf voor schut hoor. Niemand die zo'n iemand serieus neemt toch? Daarbij kan een dekentje ook nog eens gevaarlijk zijn, Rosan krijgt het altijd voor elkaar om hem of af te trappen, of over haar gezicht te krijgen. No way dat ik die snachts onder een deken leg

4 jaar geleden

Kan minder eten (o.a. 50 ml van een flesje van 170 niet opdrinken) een signaal zijn dat er een sprong aan de gang is? Onze zoon is 14 weken, maar we hebben tot nu geen enkele sprong herkend omdat hij zich nooit echt anders gedroeg. Toch niet dat wij doorhadden. :P

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Kan minder eten (o.a. 50 ml van een flesje van 170 niet opdrinken) een sign ...
Zeker 😃 Dat is bij ons altijd het eerste wat wij merken

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Kan minder eten (o.a. 50 ml van een flesje van 170 niet opdrinken) een sign ...
Ja voor de rest merk ik ook weinig aan een sprongetje. Dit is het eerste wat opvalt

4 jaar geleden

Even een vraagje onze kleine meid is nu al drie maanden. Heb de eerste tijd borstvoeding gegeven. En ben toen gaan bijvoeden omdat ze elke keer na het drinken nog honger had. Toen ben ik gaan kolven zodat ik de voeding 50 50 kon doen. Drinken uit de fles was geen probleem. Ineens dronk ze niet meer uit de dr Brown fles, dus op zoek gegaan naar een andere nu hebben we de avent natural. Dit werkte weer een aantal dagen goed, maar nu wil ze weer niet drinken. Alleen heb nu de bv afgebouwd dus dat heb ik niet meer als Back up helaas. Help, heeft iemand tips??