2359 Reacties
4 jaar geleden
Vanaf wanneer kan je ongeveer van de wagenbak naar het zitje gaan? Ik merk dat de wagenbak nu al aardig krap begint te worden voor mijn zitje. Daarintegen lijkt me de zitpositie nog niet goed voor de heupjes met 4 maanden?
4 jaar geleden
Vanaf wanneer kan je ongeveer van de wagenbak naar het zitje gaan? Ik merk ...
Volgens mij pas als ze zelfstandig kunnen zitten of bij 6 maanden, maar wij gaan waarschijnlijk al eerder wisselen (dan wel zo plat mogelijk gebruiken). Mijn zoon wil graag alles zien en slaapt bijna niet meer in de kinderwagen dus denk dat hij de wandelwagen fijner vind.
4 jaar geleden
Vanaf wanneer kan je ongeveer van de wagenbak naar het zitje gaan? Ik merk ...
Met onze oudste zijn we met 11 weken al over gegaan omdat ze alleen maar huilde in de wagenbak. Natuurlijk dan wel in de meest platte stand. Bij onze wagen is dit ook echt bijna plat. Bij navraag op het cb was dit prima. Echt zitten is nog veel te belastend voor de rug maar schuin liggen kan wel zolang ze geen moeite hoeven te doen om te blijven liggen
4 jaar geleden
Reactie op Mamamoose
Mijn dochter heeft vaak/meestal koude handjes en voetjes. Maar voel ik der ...
Baby’s hebben erg vaak koude handen en voeten, ook al hebben ze het warm genoeg. Aan de nek voelen blijft de beste methode om te voelen.
Het is soms wat uitzoeken, maar op den duur weet je wel ongeveer hoe of wat. En er is altijd snel iets aan-of uitgedaan. 😅
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Interessante vraag! Ik bedacht me het daarstraks ook nog toen ik met onze z ...
Inderdaad, met gebogen benen gaat het nog wel, maar benen strekken kan nog net. Ik stel het nog even uit en ga dan kijken of het zitje van mijn wagen ook in een soort van ligstand kan.
4 jaar geleden
Voor de mama’s waarvan de baby’s flesvoeding krijgen en dieper en langer moeten slapen, probeer nutrilon forte! Het is nu 07.11 en mijn zoontje slaapt nog steeds diep en hij werd hiervoor vaak wakker rond 05.30/06.00 ipv 07.00 dan krijgt hij z’n fles. Helaas moet ik hem nu zelf wakker maken, maar lang leven nutrilon FORTE 😍
4 jaar geleden
Reactie op Anneb
Gebruik je die dan alleen voor de nacht? Want die van mij drinkt bijv niet ...
Hoeveel ml geef je? Misschien kun je de hoeveelheid minderen.
Ik geef mijn zoontje 5x 180 ml en inderdaad voor het slapen gaan rond 23.00 3 schepjes normale nutrilon en 3 schepjes forte. We zouden het eigenlijk alleen voor het slapen doen maar ik dacht hij slaapt zo goed, laat ik hem ook maar een beetje forte geven in z’n flesje van 07.00 en hij sliep ook gelijk verder hij is nu pas wakker
4 jaar geleden
Hoi allemaal,
Zijn hier ouders die tips hebben om een baby te laten slapen met warm weer.
Onze meid is gewend om ingebakerd te slapen, nu is dat boven de 25 gr (kamertemperatuur) niet toegestaan ivm warmtestuwing.
Madame heeft daardoor de hele dag niet geslapen met als gevolg een huilerige baby.
Mijn eigen probeersels:
- slaapzakje
- laken strak over het ledikantje, zodat armpjes niet bij gezicht komen.
- armpjes boven het lakentje (blijft dan zwaaien of sabbelen op dr handjes... maar gaat niet slapen.)
- in slaap wiegen en wegleggen werkte niet.
- liggend voeden, in de hoop dat ze aan de borst in slaap zou vallen. Mislukt.
Savonds koelde het af en heb dr weer ingebakerd en ze was direct vertrokken.
Ik gebruik de pacco plus summer.
4 jaar geleden
Reactie op Tjitske123
Hoi allemaal,
Zijn hier ouders die tips hebben om een baby te laten slape ...
Misschien heel onverantwoord.... Maar wij bakeren ons meisje gewoon in omdat ze anders inderdaad niet slaapt.
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Misschien heel onverantwoord.... Maar wij bakeren ons meisje gewoon in omda ...
Daar zit ik dus ook aan te denken... want zolang ze niet overstuur raakt, denk ik dat die warmtestuwing wel mee zal vallen.
4 jaar geleden
Reactie op prisje
wat is het verschil van de nutrilon forte en de gewone dan? en mag je dat z ...
Forte is voor hongerige babys, valt zwaarder en dat geef je eigenlijk in over leg met cb
4 jaar geleden
Reactie op prisje
wat is het verschil van de nutrilon forte en de gewone dan? en mag je dat z ...
Zoals gezegd is het bedoelt voor hongerige baby’s. Echter is het niet verplicht om te overleggen met het consultatiebureau, als je het idee hebt dat het je baby zal helpen mag je dat gewoon aanschaffen en proberen..
4 jaar geleden
Reactie op Tjitske123
Daar zit ik dus ook aan te denken... want zolang ze niet overstuur raakt, d ...
Je kunt overdag een keer na een tijdje de temperatuur checken van het hoofdje en nekje als ze een tijdje slaapt.