2359 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Tjitske123
Hoi allemaal,
Zijn hier ouders die tips hebben om een baby te laten slape ...
Kan je niet gewoon een ventilator haar kant op richten? Niet te dichtbij natuurlijk, maar wel richting haar dat ze een koel briesje voelt?
4 jaar geleden
Onze zoon van 20 weken kan nu heel vlot omrollen naar zijn buikje toe. Maar meneertje lijkt niet tevreden te zijn tot hij vooruit kan komen. Dus als hij op zijn buikje rolt worden de geluiden van frustratie steeds harder. Hij komt wel een klein beetje vooruit getijgerd en dan moedig ik hem wel aan. Maar hebben jullie misschien tips om hem een beetje te helpen of te laten proeven aan het tijgeren. Dat hij niet gefrustreerd raakt maar het leuk vind.
4 jaar geleden
Vanaf wanneer kan je ongeveer van de wagenbak naar het zitje gaan? Ik merk ...
Mijn dochter ligt niet stil in de reiswieg. Ze spartelt als een vis op het droge😂 zo erg dat ze dr hoofd stoot tegen het eind en dan gaat huilen. Ik heb haar met 14 weken in het zitje in ligstand. Ze is nu 17 weken. En vind dit veel fijner omdat ze meer ziet en dr zelf geen pijn kan doen.
4 jaar geleden
Rosan is sinds een paar dagen ineens obsessed met haar voetjes... Hebben meer baby's dit gehad? Ze is nu 14 weken
4 jaar geleden
Zijn er meer gezinnen waarbij er een discussie is over nog een kind of niet? Ik weet echt niet zo goed hoe ik hier op een goede manier over kan praten met mijn partner...
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Baby’s beginnen dat rond die leeftijd te ontdekken! Onze zoon heeft tot nu ...
Ik kom net trouwens reclame tegen en moest gelijk aan jou denken: sepetink.com, geweldige printjes, ook voor jongens
VRIEND
4 jaar geleden
Zijn er meer gezinnen waarbij er een discussie is over nog een kind of niet ...
Hier zou ikzelf graag 3 kids totaal willen (mits lukt natuurlijk) en mijn man maar twee. Hebben nu onze eerste, zoon van 14 weken. Echte discussies hebben we nog niet. Scheelt wellicht dat we beide nog geen kinderen hadden. Heb het idee dat mijn man inmiddels meer open staat voor 3 kids.
4 jaar geleden
Wat fijn dat je man er meer open voor lijkt te staan. Hier heeft mijn partner in ieder geval de sterilisatie afspraak afgezegd en ik heb net voorgesteld om het onderwerp 2/3 maanden te laten rusten en in de tussentijd dat hij nadenkt over hoe nog een kindje zou zijn en ik nadenk over hoe het bij Rosan houden zou zijn. Ben benieuwd war zijn antwoord gaat zijn...
VRIEND
4 jaar geleden
Wat fijn dat je man er meer open voor lijkt te staan. Hier heeft mijn partn ...
Goed te horen dat hij de afspraak heeft geannuleerd. Anders was het heel definitief. Ik zou er gewoon goed over blijven praten met elkaar. Goed voorstel van je en het feit dat hij de afspraak heeft afgezegd is positief toch! Ik duim mee dat jullie uiteindelijk op 1 lijn komen!
4 jaar geleden
Ja, ik vind hoe meer, hoe gezelliger. Als het je gegeven is, natuurlijk. En mijn man vindt 2 wel genoeg (dat past goed in ons huis en in de auto ...) We laten het voorlopig rusten, want mijn lijf mag eerst wel herstellen van de zwangerschap en bevalling. En we willen wel fit een eventuele zwangerschap in gaan.
4 jaar geleden
Reactie op M.N.E ❤️
Hebben jullie kindjes ook last van veel zweten? Ik merk dit vooral als mijn ...
Jaaa hier ook! Bij 20 graden al T-shirt en lange broek zonder sokken. En dan nog zweten. Kan me niet meer herinneren wanneer hij voor het laatst lange mouwen aan had 😂 warmbloedig net als z'n papa
4 jaar geleden
Wij hebben het er over gehad en beide vinden een 2e kind leuk maar nu nog ff niet. Als onze dochter een jaar is hebben we het er weer over :)
4 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties! Het herstellen van een bevalling is inderdaad wel heel belangrijk. Op dit moment kan ik niet eens recht lopen door de hoeveelheid rugpijn, niet echt een goede basis voor een zwangerschap natuurlijk. Ik denk dat ik die 2 a 3 maanden ga gebruiken om wat yoga oid te doen en weer wat op de been te komen.
VRIEND
4 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties! Het herstellen van een bevalling is inderdaad w ...
Oef, nou dat klinkt niet best van die rug!
Wij wisten al tijdens de zwangerschap dat we graag een tweede wilden, dus dat gesprek is al gevoerd. Een paar weken na de bevalling hebben we besloten dat we daar zomer 2021 voor willen gaan. We hebben hierbij rekening gehouden met het herstel van mijn lichaam (mininaal een jaar), mijn leeftijd en dat ik van onze eerste niet zonder hulp zwanger ben geworden en dat het dus mogelijk weer wat langer kan duren.
Succes, hopelijk herstel je snel en komen jullie er samen uit :-)