2359 Reacties
4 jaar geleden
Oké, dit is misschien een heel onnozele vraag hoor. Maar wij hebben dus een cosleeper. Zo een van campingbedje achtig materiaal. Oftewel geen houten. Nu is dat ding niet heel groot, maar ik zit net eens naar mijn dochter te kijken en besef me dat ze niet al te veel meer moet groeien. Nu slaapt ze op haar rug, met haar beentjes vaak opgetrokken, maar als ze ze zou strekken zou ze er bijna niet meer in passen. Ze is nog maar 16 weken, en ik wil zeker dat ze tot 6 maanden bij ons ligt. Kan ik haar hier nog in houden, of zou dit echt te weinig ruimte zijn?
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Oké, dit is misschien een heel onnozele vraag hoor. Maar wij hebben dus een ...
Ik heb precies het zelfde probleem bij ons wiegje (40x80). Mijn zoontje is behoorlijk groot voor zijn leeftijd, maait nu steeds tegen de spijlen aan en steekt sinds kort zijn voetjes met slaapzak en al tussen de spijlen door. Ik wilde hem het liefst tot 6 maanden bij ons op de kamer houden, maar op deze manier gaat dat niet lukken.
4 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde probleem bij ons wiegje (40x80). Mijn zoontje is ...
Pff. Ben er echt nog niet klaar voor haar op haar eigen kamertje te moeten leggen..
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Oké, dit is misschien een heel onnozele vraag hoor. Maar wij hebben dus een ...
Je kunt toch ook het ledikantje naast je bed zetten in plaats van de cosleeper?
4 jaar geleden
Reactie op MamavanNora20
Pff. Ben er echt nog niet klaar voor haar op haar eigen kamertje te moeten ...
Wij verhuizen gewoon zijn ledikant (staat nu in zijn toekomstige slaapkamer) naar onze kamer als onze zoon te groot wordt voor de co-sleeper of ineens zou kunnen zitten. :)
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Je kunt toch ook het ledikantje naast je bed zetten in plaats van de coslee ...
Hihi ja. Maar dat is zo'n joekel dat de kast dan niet meer open gaat 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Bedje verschuiven als je in de kast moet! :P Wij moeten met de co-sleeper a ...
Haha we gaan eens kijken. Bedankt voor de tips.
4 jaar geleden
Zijn er hier nog mensen met baby’s die ineens vroeger wakker zijn? We moesten onze zoon bijna altijd wekken om half 8 voor een fles, en soms begon hij rond 7 al zelf een beetje op het gemak wakker te worden. Sinds een dag of drie ligt hij rond 6 uur al klaarwakker en met wijdopen gesperde ogen te wriemelen en kirren in bed. Daarnet begon het al om 20 voor 6. Puur door het warme weer? Ik neem aan van wel.
Geen al te toffe combinatie met dat ik nu veel later dan normaal in slaap val door de vreselijke hitte (van 20u tot 22u was het gisteren 29,5 graden op onze kamer) en dus veel minder lang slaap. Normaal slaap ik met gemak rond 22u-22u30. Nu heb ik de klok van kwart voor 1 nog gezien. 😅
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Zijn er hier nog mensen met baby’s die ineens vroeger wakker zijn? We moest ...
Herkenbaar. Normaal moet ik hem op werkdagen om 6.30u wakker maken en nu lag hij om 5.30u klaarwakker in zijn bed. Hier ook nu én later slapen én eerder wakker 😴
4 jaar geleden
Reactie op Jann89
Yes hier ook. 1 voordeel, het is nu nog draagzaam buiten. Een beetje afkoel ...
Dat is waar. Ik heb nu al alles tegen elkaar open gezet 😀
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Zijn er hier nog mensen met baby’s die ineens vroeger wakker zijn? We moest ...
Yep hier ook eerder wakker helaas. Gelukkig wel lekker vrolijk, maar drinkt nu bijv. z'n flessen ook niet leeg.. Gelukkig goede plasluiers, maar lijkt wel wat last te hebben van deze hitte ook indd
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Wij verhuizen gewoon zijn ledikant (staat nu in zijn toekomstige slaapkamer ...
Ik zou graag het zelfde doen, maar dat gaat helaas niet passen :(
4 jaar geleden
Ik heb thuis een weegschaal en het gewicht van m’n dochter lijkt stil te blijven staan... ook wanneer ik zelf op de weegschaal ga staan met haar erbij kom ik op dat gewicht uit dus het ligt niet aan de weegschaal... herkenbaar voor iemand? En hebben jullie tips? Grotere flessen geven lukt niet want dat drinkt ze niet op. Ik bied haar nu 6 flessen van 150 aan.. daarvan drinkt ze ongeveer 800 totaal op... ze weegt 5,6 kilo.
4 jaar geleden
Reactie op Jomata
Ik heb thuis een weegschaal en het gewicht van m’n dochter lijkt stil te bl ...
Dat is heel goed mogelijk hoor. Rond deze leeftijd gaan ze ook meer verbruiken (spartelen, grijpen, langer wakker, etc). Zolang ze verder fit lijkt is het waarschijnlijk prima. Mocht je je echt zorgen maken kan je altijd het cb bellen
4 jaar geleden
Super leuk kraamcadeau gekregen maar ik vind het toch een beetje spannend om deze aan mijn dochter te geven ivm de kralen. Iemand ervaring?