2359 Reacties

4 jaar geleden

Betterfood koek? Daar heb ik nog niet eerder van gehoord, zal het eens opzo ...
Zijn pletkoekjes voor in fruitpap.. Kinderkoek zoals ze hier ook weleens zeggen. Is een oude truc van grootmoeder uit.. En idd heeft men 2 broertjes geholpen en nu ons kleine anna ook. Maar ieder kindje is anders. Zelf een beetje uitzoeken

4 jaar geleden

Ik ga zo een fles van 210ml aanmaken in de hoop dat we dan 1 kunnen laten v ...
Heb je rijstebloem al geprobeerd? Dacht in een ander forum gelezen te hebben dat je dat wou proberen? Dat hielp bij ons mannetje wel

4 jaar geleden

Ik ga zo een fles van 210ml aanmaken in de hoop dat we dan 1 kunnen laten v ...
Heeft de baby niet vooral dorst door dit warme weer? Mijn bv baby wil nu ook veel meer drinken...

4 jaar geleden

Reactie op Pirate

Heeft de baby niet vooral dorst door dit warme weer? Mijn bv baby wil nu oo ...
Ze doet het al weken, dus dat kan het niet zijn...

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Ik weet niet of de samenstelling heel anders is, maar onze kleine man krijg ...
Oh daar zal ik even achteraan gaan, dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op EricaR

Heb je rijstebloem al geprobeerd? Dacht in een ander forum gelezen te hebbe ...
Klopt maar dat mag niet in elke fles en elke dag.... Gisterochtend een papfles gegeven en dat hielp überhaupt niet, na 2,5 uur was het weer brulle.

4 jaar geleden

Klopt maar dat mag niet in elke fles en elke dag.... Gisterochtend een papf ...
Ah oke balen dat het niet geholpen heeft

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Inmiddels een doorverwijzing gekregen voor de oogarts. Ze verwachten niks e ...
Vandaag bij de oogarts geweest maar zag niks bijzonders... ze zei je kan het vergelijken met oren. Sommige hebben een groot en klein oor. Over 3 maanden voor zekerheid wel terug omdat de nu nog zo klein is... maar het is in ieder geval niks ernstigs... hele opluchting

4 jaar geleden

Volgens mij wordt ik voor de eerste keer ongesteld na de bevalling....hoelang duurde het bij jullie? Heb volgende week namelijk een afspraak bij de osteopaat, maar hoop dat het dan wel voorbij is😅

4 jaar geleden

Reactie op Tjitsv

Volgens mij wordt ik voor de eerste keer ongesteld na de bevalling....hoela ...
Hier na 6 weken. Heb 2 weken volledig borstvoeding gegeven, precies 4 weken later ongesteld.

4 jaar geleden

Reactie op Jomata

Vandaag bij de oogarts geweest maar zag niks bijzonders... ze zei je kan he ...
Wat fijn!!

4 jaar geleden

Reactie op Tjitsv

Volgens mij wordt ik voor de eerste keer ongesteld na de bevalling....hoela ...
Ik ben 2 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geworden. ( geef nogsteeds borstvoeding) het duurde 2 dagen langer dan normaal. Was alleen weer veel heftiger dan normaal. Ik heb mijn man weer naar de winkel voor kraamverband gestuurd.

4 jaar geleden

Ik begin echt het gevoel te krijgen dat onze zoon overdag slecht drinkt (mijn lief kreeg er net amper 30 ml in...) omdat hij te gefocust is op andere dingen. Hii blijft maar rondkijken, wn we proberen al zoveel mogelijk afleiding weg te nemen. De flessen die wel nog goed gaan, zijn die waar hij erg moe is en half in slaap valt of doorslaapt (zoals die van middernacht en 4u30). Gisteren deed hij voor een keer goeie dutjes overdag, waardoor ik hem rond 17u30 uit zijn park heb gehaald om te drinken. Hij sliep nog half en hop: ineens ging die hele fles binnen. Ik maakte 30 ml bij, maar toen was hij ineens erg wakker en kreeg ik het er niet meer in. Herkent iemand dit, eigenlijk? We gaan rond 10u nog eens naar de vroedvrouw om dit probleem voor te leggen, want het wordt elke dag moeilijker. Een paar weken terug dronk hij ‘s ochtends vlot 170. Nu amper 30.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik begin echt het gevoel te krijgen dat onze zoon overdag slecht drinkt (mi ...
Ik weet niet wat je ervan vindt hoor, maar je kan even een filmpje aanzetten op je telefoon? Dan is het beeld recht naar voren interessant en kan hij makkelijk drinken en kijken ipv alleen rondkijken

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Of de kleine hier minder drinkt weet ik nog omdat ik nog bv geef, mijn borst voelt wel leeg aan na het voeden. Maar ik merk ook dat de kleine man heel onrustig drinkt, hij laat vaak los om even rond te kijken, vooral als zijn zus of vader aan het praten zijn. Verder is hij heel druk met handjes en voetjes in de weer tijdens het drinken. Hij groeit hier nog wel (hebben thuis een weegzak) en verder oogt hij heel tevreden.

4 jaar geleden

Reactie op Prissje

Of de kleine hier minder drinkt weet ik nog omdat ik nog bv geef, mijn bors ...
Wel drinkt hij trouwens vaak wat korter dan normaal. Normaal rond de 7 a 10 minuten nu soms maar 5 minuten maar komt dan wel een keer extra.

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij hebben het ook gehad! Maar nu is die periode precies voorbij! Bij ons was het een fase.

4 jaar geleden

Ik weet niet wat je ervan vindt hoor, maar je kan even een filmpje aanzette ...
Dat helpt helaas niet. Ik zet soms RuPaul’s Drag Race op als het echt worstelen is (echt, he LOVES it), maar dat helpt maar voor een minuutje. Ik moet met hem echt in een hoek van de woonkamer gaan zitten, denk ik. De vroedvrouw zei boven in de slaapkamer in het donker, maar daar is het nu te warm. Ik hoop echt dat deze fase snel voorbij is. :’)

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Lotski

Kan het zijn dat hij gwn nog geen honger heeft? Mijn dochter is ook bijna 4 maanden en als ik de flesjes te kort op elkaar geef dan kijkt ze ook liever rond en drinkt ze nauwelijks. En als ik een uurtje langer wacht dan drinkt ze veel meer. Ze kijkt ook naar de tv als die opstaat tijdens het drinken 😂 maar dan drinkt ze wel gwn netjes alles op terwijl ze naar de muren, plafond of tv zit te kijken 😂

4 jaar geleden

Reactie op Sara89

Kan het zijn dat hij gwn nog geen honger heeft? Mijn dochter is ook bijna 4 ...
We hebben al meermaals een uur later terug een fles aangeboden, maar die moet hij dan ook erg vaak niet hebben. 🤷🏻‍♀️