17 Reacties
3 jaar geleden
Hier juist hetzelfde, ze wilt dan ook bijna heel de tijd de gele aandacht voor haar.en met haar spelen is ze zo snel beu... het enige dat echt helpt is buite gaan wandelen maar das ook ni realistisch he en al zeker ni voir mezelf.dan ben ik een wrak en den dag moet nog beginnen馃槄eerlijk wordt ik er best radeloos van en toch ook gestrest doordat ze haar zinneke will doordrijve met keihard krijse.pffff
3 jaar geleden
Reactie op Vanhilten
Is altijd wel zo geweest maar nu geen ochtend dutje meer. Dus lange ruk naa ...
Haha oh ja! Dat probleem herken ik wel, wij laten hem nog af en toe 2 slaapjes doen zodat hij nog even kan bijtanken. Een uurtje maximaal zodat hij in de middag zn lange slaapje kan doen.
3 jaar geleden
Matthias is ook altijd rond 6.30u wakker. Alles na 7u vind ik al uitslapen 馃ぃ. Rond 7u gaan we dan naar beneden om wat te eten en daarna gaan we op het gemakje aankleden. Ik laat hem meestal tot aan het fruit (9.30u) gewoon beneden spelen zodat ik dan wat in het huishouden kan doen. Na het fruit ga ik met hem wandelen, naar de speeltuin, kinderboerderij of het winkelcentrum voor wat boodschappen. Ik zorg dat we dan rond 11.30u weer thuis zijn zodat hij dan kan eten. 12.25u 脿 12.30u ligt hij dan op bed.
3 jaar geleden
Hier helaas vaak genoeg nog veel eerder....vanmorgen was het 05.10 uur...
3 jaar geleden
Oooh verschrikkelijk eh, mijn babymeisje wou deze morgend opstaan.maar ik heb ze 馃檹 terug in slaap gekregen tot 6.30u馃槄
3 jaar geleden
Reactie op Peppel
Haha oh ja! Dat probleem herken ik wel, wij laten hem nog af en toe 2 slaap ...
Ooh dat probeer ik ook zo vaak idd. Even een extra slaapje. Als ze een uurtje smorgens slaapt. En smiddags weer omdat ze dan natuurlijk weer heel moe is, vertikt ze het om te slapen. Denk even door deze lastige fase heen.
3 jaar geleden
Uitslapen kennen wij hier niet, doorslapen al helemaal niet 馃槄
Ik ben maar 1 dag alleen thuis met de dames en wij doen veel spelletjes en lezen veel. Lekker naar buiten, glijbaan op glijbaan af, even schommelen en lekker op de loopfiets/auto. Vaak lopen we even naar de pony's vlakbij en wandelen naar de slager/bakker.
3 jaar geleden
Reactie op Vanhilten
Hoe oud is Matthias? En wel een lekker ochtendje zo jaa. Doe ik ook regelma ...
Matthias is morgen 17 maanden. Toen wij in de overgangsfase zaten (en nu nog een enkele keer) en we zagen dat hij bij het fruit eten eigenlijk al weer moe was legden wij hem op bed voor een powernap van 20 min. Op die manier had hij wel weer genoeg energie voor de rest van de ochtend, maar kon hij na de lunch zijn lange middag slaap doen. Als ik hem 's ochtends een uurtje liet slapen ofzo wilde hij 's middags niet meer of pas zo laat dat het 's avonds weer een probleem werd.
3 jaar geleden
Reactie op Vanhilten
Okee dat is wel slim. Isabell ligt nu net lekker te slapen. Fruitje op en a ...
Wat een lachebekje is ze trouwens zeg, leuke foto! Wie weet werkt een powernap ook voor jullie, zou fijn zijn.
3 jaar geleden
Ik moest er ook aan wennen 1 slaapje, dat ochtend slaapje gaf net even een momentje om even rustig een kop koffie te drinken en de email en appjes te lezen etc... nu drinken we samen wat... en die email moet maar wachten tot later. Ik doe nu veel meer dingen samen, zoals vaatwasser uitruimen, was doen, naar de winkel, en daarnaast natuurlijk vaak erop uit naar de speeltuin, kinderboerderij etc. Je kan meer echt ondernemen als het ochtendslaapje er niet meer is, dus eigenlijk is het best handig!