4 Reacties

3 jaar geleden

Heel herkenbaar 🥲 2 weken geleden was het echt erg. Ik wijt het toch aan sprong 8? Ze slaapt ook moeilijk in zonder mij. Moet op m’n arm in slaap vallen. Begint ook te krijsen als ze ziet dat ik wegga ...

3 jaar geleden

Hier al 2 maanden. Vorige week iets beter, maar gister weer dik 2 uur bezig geweest. Uiteindelijk weer bij ons in bed en daar sliep ze maar wel heel onrustig.

3 jaar geleden

Ik weet niet eens meer wat het woord 'slaap' betekend..😅 mn zoontje heeft tot nu niet 1 keer doorgeslapen in zn leven..hij is gisteren 1 jaar geworden..en dan elke nacht 3 a 4 keer wakker worden, zodra ik hem water geef slaapt ie meteen door..

3 jaar geleden

Ik zou kiezen voor wat gewoon snel en makkelijk werkt en niet voor wat pedagogisch moet ( zoals in eigen bed slapen) .. uiteindelijk gaat t erom dat jullie alle drie zoveel mogelijk slaap uurtjes maakt anders wordt t er inderdaad niet gezelliger op. Misschien tussen jullie in leggen. Wat hier heeft geholpen was ons zoontje bij mij in het grote bed en me vriend ging apart op een kamer liggen. Zo maakte we allemaal de meeste uurtjes. Is absoluut geen ideale situatie maar het moest gewoon even. Is uiteindelijk weer vanzelf gestopt