25 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon is soms langer buiten. Muts, handschoenen, jas en voetenzak van de kinderwagen. Hij heeft het zo zeker niet te koud!

VRIEND

3 jaar geleden

Ik wandel elke dag een uur. Hij draagt gewone kleertjes en een jas met capuchon maar geen sloffen/ schoenen alleen sokken. Hij ligt in een gevoerde voetenzak. Ik controleer af en toe of hij het nog warm heeft en het gaat prima. Voor de zekerheid heb ik een dekentje mee,maar die is nog niet nodig geweest.

3 jaar geleden

Vandaag nog een lekkere lange wandeling gemaakt. Zelfs met miezer is dat goed te doen. Lekkere warme kleding aan en in een voetenzak.

3 jaar geleden

Ik heb geen voetenzak😬

3 jaar geleden

Vooral lekker doen! Heerlijk gezond weer juist! Wij gaan regelmatig een eind wandelen. Inderdaad met een winterjasje, sjaal, muts en handschoentjes in een gewateerde voetenzak! Heerlijk een gezonde blos krijgen!

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Ik heb geen voetenzak😬
Met een extra maillot onder haar broek of de benen inpakken in een lekkere deken kan ook. Als we het bos in gaan doe ik haar ook nog wel eens in de draagzak in mijn jas ( past nog net) met een dun jasje aan en een muts op.

3 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Met een extra maillot onder haar broek of de benen inpakken in een lekkere ...
En misschien dekentje om op te zitten zodat rug ook lekker dik ingepakt is. En inderdaad af en toe temperatuur checken in het nekje. Lekker doen!

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Ik heb geen voetenzak😬
Dan zou ik een lekker warm deken gebruiken! Werkt ook prima. ‘t Is dat we onze voetenzak gratis kregen, anders hadden we het niet gekocht. :P

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Dan zou ik een lekker warm deken gebruiken! Werkt ook prima. ‘t Is dat we o ...
Hihi, en ik had met mijn zwangerschapsdementie ineens twee dezelfde voetenzakken 😆. Gelukkig mocht er 1 terug.

3 jaar geleden

Ik wandel ook vrijwel elke dag wel een uur tot anderhalf uur.. Ons zoontje vind het altijd prachtig in de wandelwagen en zit altijd mooi om zich heen te kijken en de kletsen 😁

3 jaar geleden

Wij wandelen ook erg veel. Als je geen voetenzak heb kan je misschien extra warme deken meenemen ? Ik doe soms als er veel wind staat de regenhoes er nog op dan zit hij niet zo in de wind. Of heb je misschien zo’n berenpakje?

3 jaar geleden

Ik wandel zowat dagelijks. Een lekkere voetenzak vind ik dan ook een musthave. En anders een lekkere berenpak of skipak? Het wordt nu steeds vaker echt behoorlijk fris.

3 jaar geleden

Wij wandelen ook gewoon. Muts op, shawl om, in de voetenzak en gaan. Op heel koude dagen of bij lange wandelingen doe ik nog een kruikje in de voetenzak zodat het lekker warm blijft.

3 jaar geleden

Flink inpakken en lekker wandelen! 😄

3 jaar geleden

Ik heb een voetenzak van maxi-cosi die past bij de buggy mura plus 3. Vandaag een uur gaan wandelen en hij heeft er heerlijk in geslapen. Ook de armen goed ondergestopt. Een must have in deze winterperiode.

3 jaar geleden

Deze zijn top..heerlijk warm. Wij verkopen deze voetenzak, kan ook andere kleur of print.

3 jaar geleden

Dat jullie allemaal zo lekker kunnen wandelen. Was bij onze 1e al het voornemen, maar die ging alleen maar krijsen. En nu bij de 2e is het ook weer krijsen, zo jammer.

3 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Flink inpakken en lekker wandelen! 😄
Doe je hier nog een jas onder ?

3 jaar geleden

Om op het onderwerp terug te komen. Lekker 1,5 uur op pad geweest vanmorgen terwijl het nog vroor! Lekker warme kleding, dun jasje extra, mutsje op en in mama haar lekker grote winterjas met de draagzak. Genieten!

3 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Om op het onderwerp terug te komen. Lekker 1,5 uur op pad geweest vanmorgen ...
Zo leuk om te zien! Prachtig🥰