10 Reacties

3 jaar geleden

De max is denk ik zodra je kleintje het te koud heeft of er klaar mee is. Dus ik zou er lekker op uit gaan en me zeker geen zorgen maken over hoe lang je weg bent!

3 jaar geleden

Ik ben net nog bijna 2,5 uur buitengeweest met onze zoon. Geen klachten! :P

3 jaar geleden

Kunnen jullie door de sneeuw wandelen? Wij hadden maar een slee gekocht maar is wel anders dan met de buggy....

3 jaar geleden

Hier ook de slee geprobeerd. Bovenop de slee een stoelverhogertje gedaan. Ging goed. 👍 Goei uurtje weggeweest. Geen kou maar wel erg rode wangetjes. Dus voortaan doe ik een zalfje op voor vertrek. ☀️❄️

3 jaar geleden

Gister las ik een artikel dat de gevoelstemperatuur erg verraderlijk kan zijn. Bij - 15 kan je na een half uurtje al bevriezingsverschijnselen krijgen. De temperatuur gaat deze week erg dalen. Je kan best even naar buiten denk ik, maar echt niet te lang. En lekker dik inpakken😊

3 jaar geleden

Reactie op DD90

Gister las ik een artikel dat de gevoelstemperatuur erg verraderlijk kan zi ...
Oh en een tip voor de kinderwagen. Bij veel wagens kan je de voorste zwenkwieltjes vast zetten. Dat rijd in de sneeuw (inmiddels vast gevroren aan de stoep) een stuk makkelijker

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Kunnen jullie door de sneeuw wandelen? Wij hadden maar een slee gekocht maa ...
Ook met de slee maar ook met de draagzak dat vind ze echt heerlijk!

3 jaar geleden

Reactie op DD90

Gister las ik een artikel dat de gevoelstemperatuur erg verraderlijk kan zi ...
Jaa dik inpakken doen we idd, nu is t elke keer -2 hier met een zonnetje ben wel benieuwd hoe dat van t weekend is idd..

3 jaar geleden

Als ze lekker warm ingepakt zitten, dan kunnen ze het lang volhouden. Af en toe controleren evt of ze af koelen. Maar mijn dochter komt altijd heerlijk warm weer thuis. Hooguit koude wangen. Met kinderwagen vind ik echt drama door de.sneeuw, maar ja, ik zie het maar als sporten 🤪 Ik woon aan de kust, dus met die wind laat ik haar niet op een slee. Veel te koud

3 jaar geleden

Haha inderdaad, met de kinderwagen is echt een workout! En meneer ligt er gewoon heerlijk warm in :) Trui, jas, sjaal, mutsje, warme laarsjes (soort Uggs). Maar inderdaad, klein blokje om en dan weer lekker warm binnen.