7 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb toevallig van de week voor het eerst Daan vooruit in de wagen gezet. Hij vond het prima, maar deze mama kijkt nog veel te graag naar z'n knappe gezichtje, dus heb na die ene wandeling het zitje weer gewoon omgedraaid😅 Ik heb een voetenzak van Jollein en de voetenzak van de kinderwagen zelf eroverheen.

3 jaar geleden

Ons meisje zit nu al een tijdje af en aan vooruit. Op een gegeven moment was ze heel druk bezig met proberen om het hoekje te kijken wat er aan de andere kant gebeurde. Toen hebben we hem omgedraaid. Toen we pas in de miezerregen wandelde heb ik haar wel naar mij toe gezet omdat ze dan droger bleef. Ik heb de voetenzak die bij de wagen hoort en die zit ook in haar rug. Verder doe ik niets bijzonders extra

3 jaar geleden

Ik denk dat mijn meisje vooruit geweldig vindt, maar ik zelf vindt het veel te fijn en gezellig om contact te kunnen maken. Ik heb voetenzak van koeka. Dit was vanmiddag. Wat was het heerlijk weer.

3 jaar geleden

Wij gebruiken al een tijdje een buggy. Het went snel en zij vermaakt zich prima. Dit ding is ook makkelijk op te klappen en mee te nemen. Neemt ook veel minder ruimte in beslag op de gang

3 jaar geleden

Oscar zit al een maand of 2 vooruit in de kinderwagen. We hebben ook een kleine buggy waard hij vaak voor korte ritjes in zit waar hij uiteraard ook naar voren zit. Totaal geen problemen mee gehad.

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 8 maanden zit al 2 maanden zo vooruit vind hij super fijn.

3 jaar geleden

Kinderwagen staat nog met zijn gezichtje naar ons toe. Als we met de buggy gaan kijkt hij wel vooruit. Hij vind het beide prima. Voetenzak van de kinderwagen. Met veel wind en regen de regenhoes eroverheen