75 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb mijn test gedaan toen ik 3 dagen over tijd was.. had mezelf een beetje voor de gek gehouden omdat ik het spannend vond.. dan zei ik ach tis 40 graden mn lichaam is gewoon van slag.
Maar 1 dag overtijd kun je volgens mij gewoon testen toch ?
5 jaar geleden
Ik testte 7 dagen voor me nod positief! Dmv icsi zwanger mijn hcg was gister 2600 met 4w en 6 dagen
5 jaar geleden
Ik heb een vroege test gedaan 5 dagen voor menstruatie en die was licht positief en op de menstruatiedag zelf weer getest en overduidelijk positief
5 jaar geleden
Ik tests NOD-4 positief met een gewone test. NOD-7 nog negatief met een gevoelige. Ik zou als je een goedkope action/huismerk test in huis hebt gewoon testen. Je kan daarna altijd nog een dure doen ter bevestiging. Mocht het dan negatief zijn dan weet je t iig voor nu, en is t positief dan kan je voorzichtig blij gaan zijn ;-)
5 jaar geleden
Ik heb getest 3 dagen voor nod omdat ik die avond mijn verjaardag vierde en ik geen risico wilde nemen met alcohol ( vorig jaar missed abortion gehad dus wil mezelf niet iets moeten verwijten).
Test was tot mijn verbazing positief. Dus het hangt denk ik af van de hoeveelheid hcg.
Het liefst had ik het pas geweten als ik een week over tijd was ofzo, want nu ben ik nog langer bang en onzeker voor een miskraam of iets dergelijks. Maar je zou het kunnen proberen, ik hoop dat de test positief is 馃尮
5 jaar geleden
Ik teste dit keer 10 dagen na Mn eisprong duidelijk positief ( dus 4 dagen voor nod )
5 jaar geleden
Ik heb 5 dagen voor nod getest en was positief. Je kan nu gewoon een test doen hoor. Succes
5 jaar geleden
Ik was gister 1 dag overtijd getest en heel duidelijk positief. Het is het proberen waard xx
5 jaar geleden
Dank voor jullie reacties!
Mijn vriend wil graag wachten tot zondag zodat we onze mond zaterdag op mijn verjaardag niet voorbij kunnen praten, maar ik kan niet wachten! De test ligt al klaar dus misschien dat ik het morgenochtend al probeer. Ik hoop z贸 dat het ons deze keer wel gegund is!
5 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Dank voor jullie reacties!
Mijn vriend wil graag wachten tot zondag zodat ...
Ik snap je vriend ook wel. Aan de andere kant, misschien praat je nu je mond wel voorbij dat je in spanning zit. Dan krijg je de volgende dag al die vragen of het gelukt is. Zou het dan toch liever nu testen en het risico nemen in je enthousiasme iets te verraden mocht je test positief zijn.