75 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Anne_1984
Ik heb vandaag ook mijn eerste vroegtijdige test gedaan, en ja hoor... 2 st ...
Gefeliciteerd
5 jaar geleden
Hoi,
Even een vraagje ik heb deze week 3 testen gedaan 2 met een ligt roze streepje 馃槏
En 1 clearblue die echter niet zwanger aangeeft. Mijn huisarts heeft de testen ook gezien en gaf aan dat ik wel zwanger ben. Echter zit die clear blue me toch niet helemaal lekker, iemand ervaring hier mee?
We zijn nu trouwens 4 weken zwanger volgens de berekening.
5 jaar geleden
Reactie op Dinanda
Hoi,
Even een vraagje ik heb deze week 3 testen gedaan 2 met een ligt roze ...
Gefeliciteerd. Welke heb je gebruikt? De digital test wel tot 6 dagen voor NOD ( teste bij mij positief) dit staat ook in de handleiding. Maar als ik jouw was je niet te druk maken. Je bent zwanger. Heb je de Clearblue als eerste gebruikt ?
5 jaar geleden
Beste lieve dames ik heb een hele grote vraag teken?
Ik moest ongesteld worden op 5 augustus ben echt over tijd nu mijn laatste menstruatie was 8 juli 2019 ik had een test gedaan maar gaf negatief heb ik misschien te vroeg getest of weten jullie wanneer ik een zwangerschap test most doen
Gr An
5 jaar geleden
Reactie op Azn
Ik moest ongesteld w ...
Het resultaat zal al positief moeten komen, maar als je laag hoeveel zwangerschap hormnen hebt, het kan ook "vals negatief" komen. Ik heb voor de zekerheid na 5-6 dagen na NOD weer getest. Als je toch zwanger bent dan wachten maakt het niet meer uit ;).
5 jaar geleden
Reactie op Azn
Ik moest ongesteld w ...
Je lichaam kan soms rare dingen doen. Ik ben een 2 weken over tijd geweest terwijl ik nooit over tijd was. Had ook geen last van stress oid. Succes, hopelijk krijg je nog een positieve test!
3 jaar geleden
Reactie op Niekie93
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier..
Vanmorgen een test gedaan van de kruidv ...
Goedemorgen. Ik denk dat je dat beter in het algemene forum kunt doen. Onze kindjes zijn inmiddels al een jaar oud (dit is de geboorteclub van april 2020) dus ik denk dat je op het forum meer gelijkgestemden vind. Succes en hopelijk gefeliciteerd!