45 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben bij de lokale kinderboerderij een ruimte gehuurd. Ben al bezig met versieringen verzamelen en dromen. Mocht het allemaal niet door kunnen gaan is het balen. Maar we kijken wat wel kan. Misschien de families opsplitsen en in delen vieren. Nu vooral duimen en hopen dat er iets kan. Wat een gek eerste jaar met onze kleintjes vind je niet?!
3 jaar geleden
Reactie op Jann89
Ja weet ik ook nog niet dus ik lees even mee. Door Corona is onze man ook h ...
Ja heel herkenbaar! Ik wil graag een groot feest maar zelfs als dat kan denk ik niet dat we het doen. Onze dochter is dat ook helemaal niet gewend en ik denk ook dat ze dat niet zo leuk zou vinden als ik.
3 jaar geleden
Reactie op Pamelaseerste
Wij hebben bij de lokale kinderboerderij een ruimte gehuurd. Ben al bezig m ...
In belgie kan je niets afhuren op deze moment
3 jaar geleden
Ja heel herkenbaar. Vorig jaar had ik al een kraamborrel willen geven maar omdat dat niet kon nu een wat grotere eerste verjaardag maar ik betwijfel of dat überhaupt kan met Corona en ook of ons dochtertje daar niet erg van van slag raakt. Ik vind het zo jammer omdat ik zo lang heb uitgekeken naar een kindje en dit mijn enige kindje is. Een cryptogram bepaalde voorstelling bij die eerste momenten zeg maar. Probeer wel een Cake Smash fotoshoot met haar te doen bij een fotograaf die zich aan de corona regels kan houden. Toch nog iets speciaals
3 jaar geleden
Reactie op Jann89
Ja dat heb ik ook. Onze dochter zit ook in een fase dat ze steeds eerst even moet wennen aan mensen. Na een minuut of 10 ontdooit ze wel. Ik denk niet dat ik haar er een plezier mee doe. Ik zou wel graag haar verjaardag met familie willen delen. Ben ook benieuwd hoe het gaat met corona in april. Als het net zulk weer is als vorig jaar in april zou dat wel gunstig zijn. Ben je niet verplicht om bezoek binnen te ontvangen
3 jaar geleden
Ik maak momenteel nog geen plannen omdat het idd nog zo onzeker is. Ons zoontje is op een donderdag jarig en heb in elk geval de vrijdag ook vrij gevraagd zodat we het bijv. Nog over 4 dagen bijv kunnen vieren. Op de dag zelf doe ik in elk geval wel de opa’s en oma’s. Die passen normaal ook altijd op. Ooms en tantes kunnen dan eventueel in blokjes verspreid over het weekend en met een beetje geluk is het mooi weer en kunnen we buiten een klein feestje vieren 🥳
3 jaar geleden
Ik ben nu aan het plannen voor 2 dagen, in kleine groepjes en om de 2 uur nieuwe mensen
3 jaar geleden
Ik maak uitnodigingen en zorg er zo voor dat alles verdeeld is over 4 dagen.
Heb een taart besteld die 4 dagen goed blijft in de koelkast.
En zorg ervoor dat ik op zn echte verjaardag veel foto's maak zodat ze die op de andere dagen kunnen zien.
3 jaar geleden
Ik hoop dat we dan in ieder geval meer mensen thuis mogen ontvangen en dat we de verjaardag lekker thuis in de tuin kunnen vieren als het weer goed is. 25 april dus moet kunnen!🙌🏻
Een feest zie ik zowiezo niet zitten met haar slaapjes en alles. Ook denk ik dat dit veel te druk voor jaar is. Alhoewel ik wel zin heb om eens goed uit te pakken want afgelopen jaar was gewoon RUK. Alles werd afgenomen door de stomme Corona!
3 jaar geleden
Ik wacht het af....veel te onzeker nu. Ben bang dat het weer geen echt feest wordt. Ik had gehoopt dat we babyshower/kraamvisite etc dubbel en dwars konden goed maken op haar 1e verjaardag...maar ik ga maar even nergens van uit. In maart gaan we maar nadenken hoe en wat.
Voor de kleine zelf maakt het geen drol uit..dus ga er ook niet wakker van liggen
3 jaar geleden
Reactie op Jann89
Ja heel herkenbaar! Ik zit ook beetje in dubio. Mijn eigen gevoel zegt: hoe grootser hoe beter, we we hebben zó veel in te halen! Drive through voor de hele familie ofzo, iedereen die haar nog nooit gezien heeft eindelijk laten kennismaken. Maarja, voor haar is dat geen leuke dag 😅 Inderdaad weinig mensen gewend en veelste druk dus. Ik denk dat wij groots uitpakken in de zin van, lekker taart eten (mooie taart laten maken), heel veel ballonnen waar ze naar kan kijken, slingers, opa's en oma's zien en misschien/hopelijk haar ooms. Verder lekker veel spelen en naar de kinderboerderij. Zoiets. Voor haar is dat al een heel groot feest
3 jaar geleden
Ik denk dat we onszelf moeten troosten met het feit dat ons kleintjes er inderdaad nog weet van hebben. Die zijn snel blij te maken met hun favoriete spelletjes, samen dieren kijken, etc. Wij maken het wel bewust mee, dus voor ons het wellicht een teleurstelling. Maar als je je kindje die dag ziet genieten is het vast snel weer goed! 😘
3 jaar geleden
Ons meisje is 16 maart jarig, geboren op de 1e lockdown dag vorig jaar!
Ik had ook graag gezien dat we haar verjaardag gezellig konden gaan vieren met de familie, omdat het in de kraamtijd niet kon. Maar helaas.. Als ik het zo lees zitten we niet over 6 weken weer gezellig met elkaar in 1 ruimte.
We denken er nog over na, maar misschien dat het een soort van walk by wordt... Via de oprit, garage, tuin en huis een felicitatie brengen. Met beetje mooi weer kan je ook al veel buiten doen.
We gaan in ieder geval een mooi taart regelen voor ons drietjes 😃
3 jaar geleden
Hier een meisje van 21 april. Ik had ook graag een leuk feestje willen vieren maar ben bang dat het hem niet gaat worden en we het over een paar dagen moeten verspreiden. Ik wilde ook heel graag zo'n mooie taart met marsepein etc maarja hoe ga je dat doen als het in meerdere dagen gevierd moet worden..
Ook hadden we op 6 maart een cakesmash gepland staan maar ben bang dat die ook niet doorgaat, de fotograaf in Tilburg is helaas nog steeds gesloten ivm corona. ☹☹
3 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Hier 24 maart.. ook nog geen idee, hadden ook al geen kraamfeest of visite. ...
Schattig, hier ook 24 maart! 🥳 Ook geen idee hoe ik het wil gaan doen. Denk verschillende dagen en verschillende tijdvakken?!