48 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Tiffa
Nee. Ik leg hem vaker aan de borst als hij dorst heeft.
Doe ik ook😁
4 jaar geleden
Ik weet niet meer of ik nou wel of niet gereageerd had maar wij lengen 2 flessen per dag aan met 10cc (op 210 cc fles).
Ik zie overigens reactie over water koken ivm loden leidingen maar metaal kan je niet uit water koken :-) dus bij een huis met loden leidingen is het advies water uit flessen te gebruiken ;-)
4 jaar geleden
Dat vraag ik mij ook af!
Als ik al die reacties lees wordt ik er niet wijs ...
Hahah hier ook 🙋🏻♀️
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Geeft jouw kleine bepaalde signalen af waardoor je extra water geeft? Zo ja ...
Nou ik schat het gewoon in. Bijv na een huilbui of als hij net wakker wordt en bezweet aan voelt. Tot nu toe drinkt hij ook gewoon zijn flesje dus hier maken die paar slokjes echt niets uit voor zijn eet-behoefte.
Ik denk alleen maar: als het zo warm is en ik heb zelf ook extra vocht nodig dan kan het voor die kleine ook geen kwaad.
4 jaar geleden
Ik geef mijn zoontje ook af en toe een paar slokjes water. Kan geen kwaad volgens de arts. Al zou het niet nodig zijn met borstvoeding, omdat die ook vloeibaarder wordt als je zelf meer water drinkt. Maar hij eet verder goed, en zo leert hij ineens ook het flesje kennen.
4 jaar geleden
Ik geef mijn dochtertje zo af en toe wel wat water. Merk dat ze daar ook echt behoefte aan heeft nadien is ze weer rustig of valt ze lekker in slaap!
In mijn ogen zou dit geen kwaad kunnen!
Wij hebben deze dagen toch ook meer vocht nodig denk ik dan!
3 jaar geleden
Reactie op MelissaMelissa
Ik geef mijn zoontje ook af en toe een paar slokjes water. Kan geen kwaad v ...
Hoe oud??