9 Reacties
3 jaar geleden
Onze zoon van nu bijna 10 maanden wilt ook bijna geen flws voeding meer. Bieden hem telkens 150cc aan, maar drinkt er misschien ma de helft van op. Ik moet zeggen hij is wel een goede eeter van brood. Hij krijgt al 2 boterhammen op een dag en soms 2x fruit, iets tussendoor en krijgt tussendoor water en thee. En savonds eet die mee met de pot. Ik denk dat ze zo op een leeftijd komen dat ze al bezig zijn met het afbouwen van kv.
Eet jou dochtertje naast de fles wel goed andere dingen?
3 jaar geleden
Reactie op Proudmommy2020
Onze zoon van nu bijna 10 maanden wilt ook bijna geen flws voeding meer. Bi ...
Ze eet op zich wel redelijk. Gaat de laatste 2 weken wel beter. In de ochtend een broodje en rond 9.30 fruit en rond 12.00 brood/ Cracotte en rond 15.00 fruit of koekje. Rond 18.00 eet ze dan half potje en daarnaast vers mee.
Maar echt iets van water of thee gaat er niet veel in. Als ze de fles (met bv) weigert krijgt ze niets overdag, als ik er niet ben. Ze wou de melk ook niet uit een beker.
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Ik geef ook nog bv en dl wil sinds december al bijna geen fles meer. Op de ...
Dochter drinkt bijna geen water of thee. Neemt wel steeds slokjes maar dan 'spuugt' ze het weer uit.
Ze zou dan op de dagen dat ik er niet ben niets krijgen.
Mijn oudste die heeft tot 2 jaar nog steeds melk gehad. Dat wou ze ook altijd heel graag. Ik heb ook nog een hele vriezer vol met melk liggen, zou wel zonde zijn als ze dat gewoon helemaal niet meer wilt 😅
3 jaar geleden
Ons zoontje wil ook geen melk meer uit de fles drinken. Eerst begon hij de kunstvoeding thuis te weigeren, nu ook bij de opvang en zelfs de moedermelk uit een fles niet meer... ook live aan de borst drinken lijkt hij steeds minder interessant te vinden. Dus misschien is het een fase?
Ons zoontje eet en drinkt trouwens verder prima hoor, maar vraag me wel af of hij zo alle voedingstoffen binnenkrijgt (2x per dag klein beetje borstvoeding en 1x kunstvoeding, verder geen melkproducten ivm koemelkallergie). Pap gaat er hier trouwens wel altijd in, maar dat doen we liever niet vaker dan 1x/dag... Dus tips zijn ook hier van harte welkom :)
3 jaar geleden
Bij mij hielp het echt alleen, als degene die een fles moet geven het op dezelfde positie doet net als hoe ik borstvoeding gaf.