41 Reacties

4 jaar geleden

Medela freestyle is krachtiger. Ik heb deze v mijn 1e dochter en nu een horigen chicture. De horigen heeft bij mij een nog betere productie. Ik kolf wel gemakkelijk met alles.

4 jaar geleden

Ik heb een draadloze Elvie Pump, dat is echt de beste uitvinding ooit! Al z鈥檔 geld waard :)

4 jaar geleden

Reactie op Jasmijn92

Ik heb een draadloze Elvie Pump, dat is echt de beste uitvinding ooit! Al z ...
Waar is deze te koop? Online nergens te vinden 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Sarahb

Medela freestyle is krachtiger. Ik heb deze v mijn 1e dochter en nu een hor ...
Dat denk ik ook. De horigen lijkt mij ook heel fijn! Jammer dat je die apparaten niet kunt testen 馃榾

4 jaar geleden

Horigen kolf. Via lactatiekundige de optie gehad om deze eerst uit te proberen. Ik h vind 'm fijner dan medela

4 jaar geleden

Medela Freestyle Flex. Is krachtiger dan de Swing. Ik merkte met de flex geen verschil met dat grote ziekenhuis ding

4 jaar geleden

Ik heb een medela freestyle flex. Zeer tevreden over!

4 jaar geleden

Reactie op Hildeg84

Horigen kolf. Via lactatiekundige de optie gehad om deze eerst uit te probe ...
Nu ben ik erg benieuwd naar de Horigen 馃槏 Zal eens op YouTube kijken of ik er nog meer review over kan vinden. 鈽猴笍 Thanks!

4 jaar geleden

Medela Freestyle Flex. Is krachtiger dan de Swing. Ik merkte met de flex ge ...
Zooo goed?! 馃槏 Woww

4 jaar geleden

Zooo goed?! 馃槏 Woww
Ja, met beide evenveel opbrengst in dezelfde tijd 馃槂

4 jaar geleden

Dat denk ik ook. De horigen lijkt mij ook heel fijn! Jammer dat je die appa ...
Ben je al bij lactatiekundige geweest? Daar kun je er meestal meerdere testen 馃槂

4 jaar geleden

De kraamzorg adviseerde mij deze erg fijn apparaat en ik vind hem eigenlijk net zo goed als de Medela de flesjes e.d passen er ook gewoon op en hij is klein in formaat.

4 jaar geleden

Ik heb de freestyle flex, super blij mee 馃槂

4 jaar geleden

Ben je al bij lactatiekundige geweest? Daar kun je er meestal meerdere test ...
Nee, oh dat wist ik helemaal niet! Bedankt voor de tip 馃槉馃グ

4 jaar geleden

Ik heb een Philips Avent handkolf, wat een prima ding is. Daarnaast heb ik een dubbele elektrische van bol.com getrokken van het merk casa de Praia. Zo ongeveer merkloos dus haha. ik ben er erg tevreden mee, kolft goed. Ik heb kleine tepels, dus is het nog wel even zoeken geweest. Ik had verwacht dat grote en dure merken hier wel een oplossing voor zouden hebben, maar dat bleek tegen te vallen. Nu heb ik borstschildverkleiners die eigenlijk voor andere kolven bedoeld zijn, maar het werkt geweldig voor mij en de kolven die ik heb, dus eindelijk pijnvrij!

4 jaar geleden

Waar is deze te koop? Online nergens te vinden 馃槉
Ik heb 鈥榤 via Amazon gekocht want via de offici毛le website wordt in niet naar Nederland verzonden!

4 jaar geleden

Ik heb de Medela Freestyle Flex en ben hier zeer tevreden over. Na een paar keer gebruiken zie ik mijn melkproductie al goed toenemen.

4 jaar geleden

Ik heb een Philips Avent enkele electrische borstkolf en een Haakaa. Ik gebruik het tegelijkertijd en soms gebruik ik de Haakaa op de ene borst terwijl ik borstvoeding geef op de ander. Er valt voor beide wat te zeggen. De Haakaa is fijn want ik hoef het niet vast te houden en ik hoef er eigenlijk niets voor te doen, maar het werkt eigenlijk alleen maar op de borst die niet veel hulp nodig heeft. De Philips Avent is fijn want hij doet het goed voor beide borsten maar je moet het vasthouden. Misschien toch maar zo鈥檔 kolf BH kopen?

4 jaar geleden

Ik heb een Philips Avent enkele electrische borstkolf en een Haakaa. Ik geb ...
Als je een strak hemdje hebt, daar twee gaatjes in knippen op tepelhoogte en je hebt een "kolf bh". Werkt perfect. Heb ook een Medela kolf bh, maar dat hemdje werkt beter

4 jaar geleden

Als je een strak hemdje hebt, daar twee gaatjes in knippen op tepelhoogte e ...
Thanks voor de tip! Ga gelijk m鈥檔 kast induiken