41 Reacties

4 jaar geleden

Dat denk ik ook. De horigen lijkt mij ook heel fijn! Jammer dat je die appa ...
Waar kom je vandaan? Ik heb de mijne in Gouda getest en gekocht. Dan kun je de medela en de horigen testen voordat je ze koopt!

4 jaar geleden

Ik heb de Medela Freestyle Flex. Heb geen ervaringen met andere kolfapparten maar ik ben tevreden over deze. Heb deze onder andere gekocht omdat het een gesloten systeem is en dus voor in de toekomst ( hopelijk ) makkelijker te verkopen is . Ik heb nog niet heel veel gekolfd en ook nog niet met 2 flessen tegelijk, maar ik ben nu al heel erg tevreden. Voordelen vind ik: - Draadloos te gebruiken - 10 seconden uitstel voordat ie start, zodat je ff goed kunt gaan zitten. - stimuleert (bij mij) de productie goed. - kolft goed de borst leeg. - snel in elkaar te zetten. - niet groot. Nadeel - ik gebruik de dr. Brown fles met brede hals. Deze passen niet. Dus je moet overgieten als je de gekolfde melk direct wilt geven.

4 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle flex. Ook zeer tevreden mee. Ik heb vooraf wel telefonisch contact gehad met een lactatiekundige die ook een winkel heeft in kolfen (hier destijds ook de professionele medela gehuurd gehad in het begin) met haar heb ik gekeken wanneer ik hem wilde gebruiken. Zij is eerlijk en geeft goed advies. (borstvoedingshop de Boezem) mijn advies om met haar anders contact op te nemen.

4 jaar geleden

Ik heb ook een Elviepump (dubbele) echt een super ding! Besteld via lookfantastic maar volgens mij kan je hem ook via amazon.de bestellen

4 jaar geleden

Reactie op Roos4286

De kraamzorg adviseerde mij deze erg fijn apparaat en ik vind hem eigenlijk ...
Ik heb dus deze en een Medela Freestyle flex, maar deze krijg ik echt veel minder opbrengst mee. Fijn dat 'ie voor jou wel werkt! Bij Ali expres is deze trouwens maar 20 euro

4 jaar geleden

Medela Freestyle. Werkt goed.

4 jaar geleden

Horigen, hiervoor een Avent gehad maar dat deed best veel pijn vanwege de schilden. Merk dat ik met de Horigen ook geen compressen hoef te verrichten om meer eruit te halen.

4 jaar geleden

Ik ook horigen vanwege de flexibele schilden die daarop kunnen. Ik heb verschillende schilden kunnen uit kunnen testen en goed advies gehad in een borstkolfwinkel. Dat was echt heel prettig en zou ik iedereen aanraden om te doen bij aanschaf van een kolf.

4 jaar geleden

Ik zweer bij Medela Freestyle! Kost wat maar dan heb je ook wat :)

4 jaar geleden

Reactie op Liebeideoot

Medela Freestyle. Werkt goed.
Thanks 馃檲 voor de tip

4 jaar geleden

Reactie op Jasmijn92

Ik heb 鈥榤 via Amazon gekocht want via de offici毛le website wordt in niet na ...
Nee klopt. Kan hem alleen ook niet op Amazon vinden 馃槵

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Dylan

Ik heb de Medela Freestyle Flex en ben hier zeer tevreden over. Na een paar ...
Zoo 馃槏 Ik wil hem liefst morgen al aanschaffen nu ik al die positieve ervaringen heb gehoord.

4 jaar geleden

Reactie op JerneyMike

Ik zweer bij Medela Freestyle! Kost wat maar dan heb je ook wat :)
Morgen maar eens m鈥檔 man lief aankijken 馃グ馃檴 Hij vind hem idd best prijzig, maar komt goed 馃槈 Ik haal hem wel over haha! Alles voor de kleine 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Esmrray

Horigen, hiervoor een Avent gehad maar dat deed best veel pijn vanwege de s ...
Wat doe je dan precies om er meer uit te halen? Klinkt interessant 馃 Ik geef soms al snel op. Moet daar echt aan werken! Denk namelijk dat ik er ook meer uit kan halen. Heb je daarnaast een bepaald kolfschema?

4 jaar geleden

Reactie op Fumei

Ik heb de medela freestyle flex. Ook zeer tevreden mee. Ik heb vooraf wel t ...
Ik heb gelijk even gegoogeld! Even gekeken wat ze allemaal verkoopt... groot assortiment ook. Dank voor het advies馃グ馃尭

4 jaar geleden

Reactie op Seldam

Ik heb een Philips Avent handkolf, wat een prima ding is. Daarnaast heb ik ...
Heb je ook een bepaald kolfschema. Hoe vaak doe je het precies 馃槉

4 jaar geleden

Morgen maar eens m鈥檔 man lief aankijken 馃グ馃檴 Hij vind hem idd best prijzig, ...
Afhankelijk van hoe je verzekerd bent vergoeden sommige zorgverzekeraars een deel van het aankoopbedrag van een borstkolf. Misschien een tip om dit even na te kijken...

4 jaar geleden

Ik heb de mijne overigens via marktplaats gekocht. Zag er allemaal nog zo goed als nieuw uit. Ff uitkoken en dan gewoon te gebruiken vind ik. Scheelt enorm veel geld. Maar sommigen vinden dit onhygi毛nisch of menen dat je dat beter niet moet doen ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Liebeideoot

Ik heb de mijne overigens via marktplaats gekocht. Zag er allemaal nog zo g ...
Ligt eraan welk systeem. Een gesloten systeem kan prima, maar er zijn ook wat open systemen. Hier kan je bijvoorbeeld spruw mee over dragen. https://moedermelknetwerk.nl/kolfwijzer/tweedehands-kolf-open-en-gesloten-systeem

4 jaar geleden

Ligt eraan welk systeem. Een gesloten systeem kan prima, maar er zijn ook w ...
Klopt. De Freestyle is dan prima.