Hallo allemaal!
Mijn zoontje van 9 maanden had voor een poosje terug een soort blaarvorming bij zn liesje, dat is toen een wondje geworden en nu zit het er nog steeds en het gaat tot nu toe nog niet weg.
Heb echt vanalles al geprobeerd van crèmes, zalven, scheurlinnen, grotere luiers... weet nu niet meer wat ik nog proberen kan.
Ook heeft die nooit last gehad van luieruitslag, en nu ineens wel iets bij zn billetjes.
Hebben jullie nog tips?
Vind het ook zo wat om hier meteen mee naar de dokter te gaan.
Wel is het ene dag erger als andere dag, op dit moment was het erg rood dus maak me gewoon zorgen.
Haaai! Ik zou toch maar de huisarts bellen en even telefonisch uitleggen wat er aan de hand is. De assistente kan je vast ook we op weg helpen. Blaasvorming etc klinkt zeker iets om even voor te bellen.
Succes en hopelijk is het met een voorgeschreven zalfje snel weg.
Hoihoi, als het zo ‘lang’ aanhoud is het niet erg om er een arts naar te laten kijken hoor! Assistente zal misschien vragen om een foto door te sturen naar de praktijk en dat ze eerst op afstand advies geven voor je hoeft te komen. succes 😘
Als het er al een poosje zit zou ik inderdaad ook even bellen om te overleggen. Bij ons is het zo dat je dan de assistente belt en meestal bespreekt zij het met de huisarts. Dan koppelt ze het terug. Misschien een idee. Schroom vooral niet om te bellen! Misschien weten zij direct wat het is, geven ze je de tip of een receptje en is je kleine man er zo vanaf!
Ik zou er gewoon voor naar de dokter gaan. Ik ben jaren geleden ook met mijn zoontje gegaan met luieruitslag, ja daar schrijft ie dan een zalfje voor, maar dan weet je wel wat je kindje heeft en wat je er aan kunt doen. Ik zou dus gewoon even langs gaan
Toch even de Huisarts zou ik zeggen. Bij ons hoef je alleen een foto te mailen vanwege Corona, laatst ook gedaan bleek hier een ontsteking te zijn, zalfje gekregen.
Ik heb precies hetzelfde gehad ik wist ook niet meer wat ik moest mijn zoontje is ook 9 maand en ik bleef bij elke luier een dikke mooie laag sudo creme smeren na een aantal maanden is het toch weg gegaan hij had er gelukkog dan geen last van.
Maar schaam je niet om naar de huisarts ermee te gaan dat is altijd goed ! Maar bij mijn zoontje heeft het echt maanden geduurd voor het weg ging