9 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook drama.. 😔 5 uur wakker (als ik mazzel heb) 10 uur bekaf.. Slaapt dan hopelijk 2 uurtjes en is eind vd middag bekaf. Probeer wel wat te rekken maar daar heb ik mezelf mee. Hij slaapt dan snachts bijna niet. Wordt rond 2300 wakker en wil dan niet meer slapen! Steeds een uurtje en dan weer huilen! Hele korte nachten de laatste dagen 😩

3 jaar geleden

Eergisteren en gisteren was het 05u30. Vandaag gelukkig weer wat later; 06u45. Ondanks het vroege wakker zijn hebben we de voorbije dagen toch geprobeerd om hem overdag rond het normale uur naar bed te doen. Dat is gelukt, al was hij wel doodop. Benieuwd wat het morgen wordt. 😅

3 jaar geleden

Ons meisje heeft dat daar (net als haar moeder overigens) wel last van. Daarom afgelopen week het ritme al stapsgewijs aangepast, werkt echt goed! Tip via Insta van Slaaptipsvoorbabys.nl, misschien een idee voor de volgende keer. Succes met jullie kleintjes deze week, gaat vast snel beter!

3 jaar geleden

Hier ook. Rond etenstijd is ze niks meer waard. Zo sneu

2 jaar geleden

Wij waren helemaal vergeten dat de tijd zou veranderen 😖. Hij is nu tegelijkertijd ook ziekjes. Hij heeft er twee dagen last van gehad. Wij hebben hem inderdaad elke keer zoveel mogelijk rond zijn normale tijd naar bed te brengen. Meestal slaapt hij rond 12 uur en nu hebben we hem telkens om 11.30 naar bed gedaan, omdat hij anders echt te moe is. Dit gaat tot nu toe goed. 🤞 Overal afkloppen, durf het bijna niet te zeggen. Hahaha 🤪

2 jaar geleden

Ik ben vrijdagavond begonnen met het rekken van tijd. Daarna elk slaapje wat later ingezet. Opzich gaat het wel goed hier gelukkig. Heeft tijd nodig om ritme te verschuiven. Heb er zelf meer moeite mee dan dl. Ik ben rond 6uur wakker😅

2 jaar geleden

Vanaf zondagochtend al rond 05.00 wakker, helaas zit er nog geen verandering in. Gister 04.30 en vandaag 05.00. Fles geven en daarna t bed weer in helpt niet. Mevrouw is gewoon klaar voor de dag! Maar wel snel vermoeid… Of ook vermoeiend voor papa en mama 🤣🤣🤣 iemand nog tips?

2 jaar geleden

Geen tips. Het is sinds zondag drama hier thuis. Dreumes en peuter om 05.00 u klaar voor de dag. Geen idee wat we kunnen doen hieraan.

2 jaar geleden

Vooraf elke dag een stukje later naar bed gedaan, uiteindelijk hier in huis niks van het uur gemerkt. Nou moet ik wel toegeven dat onze smurf een enorme slaapkop is en dat je aan zijn gedrag niet zoveel merkt. Maargoed die van ons heeft weer andere "mankementen" 😜.