Ik heb mezelf in de nesten gewerkt 馃ぃ
Fenna slaapt altijd bij ons in de cosleeper.(ondertussen haar omgebouwde ledikant) Super fijn, niks mis mee, maar daardoor heeft ze niet geleerd zelf te slapen..ze kreeg borstvoeding, dan lag ze heerlijk bij me en viel dan snel in slaap. Mooi.
Maar nu krijgt ze bv, maar is ze nog niet moe genoeg om meteen te slapen. Maar moet ik haar helpen om in slaap te vallen, want als ik haat neerleg, gaat ze de hort op en huilen. Maar goed, lekker knuffelen, bij me liggen tot ze sliep, was fijn, Maar dat duurt steeds langer, dus ik zit de laatste tijd echt een half uur boven. Nu vind ik het vervelend worden.
Nu heb ik een campingbedje in haar kamer gezet en dacht ik stoer te zijn om te oefenen met 1 slaapje in dat bedje, zonder dat ik bij haar bleef. Maar dat vond ze dus echt verschrikkelijk. Huilen, krijsen echt verdrietig. Nou deze softe mama kan daar echt niet tegen. Hoe kan ik dit doorbreken ?
Ik hoef geen tips van laat maar huilen, want dat kan ik echt niet. Even in slaap huilen of zo heb ik echt geen moeite mee,maar daar lijkt dit niet op. Misschien iemand tips uit van die slaapgidsen ? Of is het de moeite om die aan te schaffen? En welke dan ? (Als er staat laat maar huilen, dan hoef ik hem niet 馃ぃ)