10 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de rietjesbeker van Philips, onze dochter pakt deze zelf van tafel als ze dorst heeft , werkt perfect :) om te oefenen met drinkbeweging inderdaad zo b munchkin beker

3 jaar geleden

Wij hebben deze, erg fijn in gebruik. Lekt niet en zoon kan er zelf uit drinken. Te koop bij Kruidvat of ethos

3 jaar geleden

Tja, gewoon aan wennen dat het af en toe een zooi wordt🙈 wij zetten de beker tijdens het spelen ook op de grond dat drinkt hij tussendoor ook. En kan hij niet vallen;-)

3 jaar geleden

Wij hebben de Munchkin miracle beker ook. Ze drinkt er zelfstandig uit maar als ze klaar is met drinken gooit ze er ook mee op laat het net naast haar eet blad vallen. Soort van mic drop maar dan anders 😂. We doen het hier maar ff mee want een rietjes beker snapt ze nog niet.

3 jaar geleden

Mijn dochter van 9,5maanden drinkt uit een open beker met neusuitsnijding. De ene keer lukt het perfect en de andere keer is ze een beetje te hevig maar eigenlijk doet ze dit al supergoed. Laat je kindje dat ook eens proberen. Zo leren ze voorzichtig te zijn.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben de Munchkin miracle beker ook. Ze drinkt er zelfstandig uit maar ...
Hier exact hetzelfde 😂. Wat lijkt te helpen is om de beker als hij speelt gewoon ergens neer te zetten waar hij erbij kan. Als ik er niet bij zit en er geen aandacht aan besteed, is dat gooien ook geen leuk spelletje meer en dan drinkt hij ineens supergoed. Na het drinken legt hij de beker ook weer netjes neer. Die boef kan het wel 😅

3 jaar geleden

De rietjes beker ban Philips avent werkt bij onze dochter heel goed! Ze kan er goed uit drinken maar ook mee spelen 😜

3 jaar geleden

Hier ook een rietjesbeker, werkt goed en schijnt beter te zijn dan een tuitbeker. Wij hebben deze van munchkin, heel handig want door een gewichtje zuigt het rietje altijd het drinken op, ook al houdt ze de beker ondersteboven (wat blijkbaar een hele fijne manier van drinken is 🤔😁)

3 jaar geleden

Ik heb 1tje van brunoka

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Carrietas

Tja, gewoon aan wennen dat het af en toe een zooi wordt🙈 wij zetten de bek ...
Haha, misschien wel de gouden tip, eraan wennen/het accepteren. Het beste advies dat ik kreeg over leren drinken uit een glas/beker: 'Don't put in more than you're willing to tidy up."