11 Reacties

2 jaar geleden

Ja zeker, vrijwel hele zwangerschap fluitend doorgekomen. T/m 7e maand naar de sportschool geweest. Geen hormonale fratsen, eetbuien, misselijkheid. Alleen wat harde buiken op het laatst. Gezonde dochter van 2,5 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ja zeker, vrijwel hele zwangerschap fluitend doorgekomen. T/m 7e maand naar ...
Wat goed om te horen! Het maakt mij zo onzeker. Geen moment van de dag dat ik niet denk ‘zal het wel zo zijn’, ‘zal het niet zo zijn’. Echt slopend! Wat goed dat jij er zo fluitend door bent gekomen! Geeft de burger moed :)

2 jaar geleden

Ja hoor, Ik heb 3 kinderen en heb bij alle drie (2 meiden en een jongen) geen symptomen!

2 jaar geleden

Ja hoor, Ik heb 3 kinderen en heb bij alle drie (2 meiden en een jongen) ge ...
Goed om te horen! Dank voor je reactie!! 🙌🏻

2 jaar geleden

Yes hier ook weinig symptomen gehad en morgen 19 weken. Slopend vond ik het na veel miskramen. Kan je niet ergens een vroege echo laten maken op eigen kosten ? Heb ik toen ook gedaan

2 jaar geleden

Reactie op Melisssa89

Yes hier ook weinig symptomen gehad en morgen 19 weken. Slopend vond ik het ...
Thanks voor je reactie Melissa. Ja heb ik uiteindelijk ook gedaan, afgelopen zaterdag ergens geweest en kosten gemaakt indd. Maar ze kon nog te weinig zien. Ze kon nog niet zeggen dat het niet goed was, maar ook niet dat het wel goed was… Dus het blijft nog even afwachten. Overmorgen mag ik 😇🙃

2 jaar geleden

Reactie op Baaa83

Thanks voor je reactie Melissa. Ja heb ik uiteindelijk ook gedaan, afgelop ...
Hoever was je toen? En wat hebben ze wel kunnen zien ?

2 jaar geleden

Reactie op Melisssa89

Hoever was je toen? En wat hebben ze wel kunnen zien ?
Gisteren bij verloskundige geweest dn kloppend hartje gezien 🎉🎉 helemaal happy en gerustgesteld 🙌🏻

2 jaar geleden

Reactie op Baaa83

Gisteren bij verloskundige geweest dn kloppend hartje gezien 🎉🎉 helemaal ...
Wat een goed bericht 🙂 gefeliciteerd 🥳🥳

2 jaar geleden

Reactie op Baaa83

Gisteren bij verloskundige geweest dn kloppend hartje gezien 🎉🎉 helemaal ...
Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een fijne zwangerschap toe! Geniet van dit wonder in je buik!

2 jaar geleden

Dank jullie wel!!