50 Reacties
3 jaar geleden
Joe! Ons eerste kindje Thomas is geboren op 19 maart 2020 (uitgerekend op 8 april) en ben nu 33 weken zwanger van de tweede, uitgerekend op 31 maart. Heel spannend hoor, gefeliciteerd met je zwangerschap!
3 jaar geleden
Ja, hier 11 oktober uitgerekend. Over anderhalve week 1e echo, superspannend! Was vergeten hoe lang dat wachten op echo's duurde! Onze 1e kan alleen nog maar tijgeren en lijkt dat prima te vinden 🤭. Nog geen concrete ervaringen dus (nouja niet als moeder, mijn zusje en ik schelen 14 maanden, dus ook vlot op elkaar).
3 jaar geleden
Wat super leuk! Gefeliciteerd🥰 ik ben er 9-02 ook achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Zoontje van 12 maart net 11 maanden geworden. En in oktober uitgerekend. Eerste echo pas op 10 maart 🙄 cant wait .. mijn zoontje kan ook zelf staan en zitten we zijn nu bezig met leren lopen haha. Zit wel in over hoe we dat gaan doen met de kinderwagen 😅
3 jaar geleden
Niet zwanger maar mijn meiden schelen 19,5 maand. Ik vind het een mooi leeftijdsverschil. Onze oudste was redelijk zelfstandig op dat moment en liep buiten liever dan dat ze in een wagen zat maar ik was en ben dolblij met mijn meerijdplank bij de wagen voor langere stukken. Wij hadden het boekje Kaatje en mama's buik dat maakt het best duidelijk. Zelfs voor een anderhalf jarige.
3 jaar geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben zwanger van de 5e ♡
Onze oudsten zijn 11, 7, 5 en de jongste is 9,5 maandjes. Momenteel 18 weken zwanger.
3 jaar geleden
Reactie op Manonbogers
Joe! Ons eerste kindje Thomas is geboren op 19 maart 2020 (uitgerekend op 8 ...
Gefeliciteerd allemaal 🥰 en wow, dan was je al heel snel weer zwanger of niet? Ik moet er nu op dit moment even niet aan denken maar wel weer leuk straks voor de kleintjes dat ze zo weinig in leeftijd schelen 😀
3 jaar geleden
Hier nog iemand! Matthias wordt 1 op 28 maart en ik hoop eind september van zijn broertje of zusje te bevallen.
3 jaar geleden
Gefeliciteerd!😘 echt een fijn moment geniet van jou kleintje en je
zwangerschap het nog kleinere wondertje🥰
3 jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk om te lezen zeg! Vind het super knap hoor💙💖
3 jaar geleden
Gefeliciteeerdddd alle zwangere mama’s! Had nier verwacht dat er al zoveel mama’s opnieuw zwanger waren 🥰 ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe ❤️
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Oef, wat duurt dat wachten op die eerste echo toch weer lang! Ik heb een af ...
Ik heb hier ook zeker last van hahah ik mag pas donderdag 04 maart. En ik ben zo ongeduldig omdat ik wil weten of de zwangerschap goed heeft doorgezet en of het kindje in mijn baarmoeder zit. En natuurlijk de uitgerekende datum 🥰