50 Reacties

3 jaar geleden

Jacky wordt 29 april 1 jaar en 18 mei zijn wij uitgerekend voor nog een dochter! Hebben er mama's nog tips voor een dubbele kinderwagen?

3 jaar geleden

Reactie op DaisyenKevin

Jacky wordt 29 april 1 jaar en 18 mei zijn wij uitgerekend voor nog een doc ...
Bugaboo donkey ! Echt geweldig

3 jaar geleden

Reactie op DaisyenKevin

Jacky wordt 29 april 1 jaar en 18 mei zijn wij uitgerekend voor nog een doc ...
Wij hebben de Uppababy Vista. Kan straks makkelijk omgebouwd worden tot duo wagen.

3 jaar geleden

Hier ook alweer zwanger! Zoontje is van 20/4/2020, uitgerekende datum voor de tweede is nu 10/11/2021. Zo benieuwd hoe het straks gaat met twee van die kleintjes! 🤗

3 jaar geleden

Hier een dochter van 14 april. Momenteel ook 13 weken zwanger van nummer 2.

3 jaar geleden

Ja ik! Mijn kindje is bijna 1, nu ruim 5 zwanger van de tweede. Ben wel benieuwd naar reacties van de omgeving als we over een paar weken vertellen dat ik zwanger ben. Wat is jullie ervaring? Reageren mensen met "Wat snel" en dergelijke?

3 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Ja ik! Mijn kindje is bijna 1, nu ruim 5 zwanger van de tweede. Ben wel b ...
Ik ben nu 11 weken zwanger en de reacties zijn gemengd. Sommigen zagen het totaal niet aankomen, anderen zaten er xo gezegd al een tijdje op te wachten.

3 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Ja ik! Mijn kindje is bijna 1, nu ruim 5 zwanger van de tweede. Ben wel b ...
Nu niet zwanger maar tussen onze meiden zit ook ongeveer zoveel verschil. Mijn schoonouders vonden het eerst kort op elkaar maar die reageren in eerste instantie altijd alsof we in 7 sloten tegelijk lopen. De rest zag het al wel aankomen. Ze kenden mij al langer dan vandaag.

3 jaar geleden

Gisteren deze foto op social media geplaatst. Familie en vrienden wisten het al, maar na een goede termijnecho mag iedereen het weten!