19 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Abbybabs
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hier ook onverwachts haha. Maar onwijs blij mee! H ...
Blij en verdrietig tegelijkertijd... Hoe ga ik het doen? Krijg ik weer HG na de 6e week?
Familie zal super blij worden. Het beeld dat mn kleine straks een broertje of zusje heeft, ook super leuk. Maar het zal vast zwaar worden voor me.
3 jaar geleden
Zit 1jaar en 2 dagen tussen de grootste is 6 april 2020 geboren de kleinste 8 april 2021 de eerste was onverwachts 2de hebben we gedaan zodat de eerste nooit alleen is 🥰
3 jaar geleden
Ik ben (nog) niet zwanger, maar ik ben vorige week wel weer gestopt met de pil. Ons zoontje is van 12-04-2020. Bijna 13 maanden. Wij laten het op ons afkomen en zien wel hoe snel we weer in verwachting mogen zijn. Word wel iedere maand weer in spanning afwachten :) maar hoop stiekem niet al te laaang te hoeven wachten totdat ik een positieve test in handen krijg. De 1e was 3e keer raak.
3 jaar geleden
Yup een dochter van 18 april 2020 en nu weer zwanger van een 2e uitgerekend 28 okt 2021
3 jaar geleden
Mijn zoon is van 28.03.20 en eind september verwachten we zijn zusje. Wij wilden de kinderen graag dicht op elkaar, blij dat het zo snel weer gelukt is.
3 jaar geleden
Yes, Eleonora is van 14 april en 20 september uitgerekend van een broertje