34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Carmen2402

Volgens mij kunnen symptomen weleens verdwijnen/minder worden en uiteindeli ...
Dan zijn wij ook even ver! Ik ben ook uitgerekend op 24 april, wel pas 8 oktober de termijnecho.

3 jaar geleden

Reactie op Carmen2402

Volgens mij kunnen symptomen weleens verdwijnen/minder worden en uiteindeli ...
Hier precies hetzelfde. Termijn echo 5 okt en uitgerekend 24 april

3 jaar geleden

Reactie op First1

Hier precies hetzelfde. Termijn echo 5 okt en uitgerekend 24 april
Nooou wat leuk dames! Ik voel me ineens heel erg gesteund ofzo 😂 Dit is mijn eerste kindje en vind het nogal spannend allemaal haha! Nu voelt het een beetje alsof ik niet de enige ben haha! ♥️

3 jaar geleden

Je kan ook goedkope testen kopen action bijv. 2 stuks voor 1.50 zodra ik dat denk en me zorgen maak ga ik test doen en die is elke keer knal positief ook heb k gisteren een doppler gekocht en kan nu elk gewenst moment van de dag naar me babytje luisteren het hartje miss een idee voor de mensen die zich ook zorgen maken om vrijwel niks hihi Succes liefs priscilla en babyx

3 jaar geleden

Nou ik heb dat dus ook! Klinkt wat raar maar fijn te lezen dat ik niet de enige ben 🥴. Ben nu 10+1 en alle symptomen zijn weg. 6 oktober heb ik de termijn echo. Hopelijk zie ik dan een mooi bewegend 🐣 🤞🏻 Good luck ladies 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Carmen2402

Volgens mij kunnen symptomen weleens verdwijnen/minder worden en uiteindeli ...
Ja ik ben ook uitgerekend op 24 april 😁 en voor mij is dit ook me eerste kind als het goed gaat. 2jaar geleden een miskraam gehad helaas 😔

3 jaar geleden

Voor de ongeruste dames. Ik ben vandaag ook 10 weken en maakte me enorm zorgen. Voelde me sinds een week veel beter. Zorgen om niks! Net een prachtige echo. Alles erop en eraan.. bewoog alle kanten op 🥰 piek hcg ligt rond 9, dus erna je beter voelen is niet gek.. maar blijft o zo spannend na een miskraam

3 jaar geleden

Bij mij is het net erger geworden sinds ongeveer de 10e week. Loop echt te kokhalzen, kan nog weinig geuren vedragen, niets smaakt, zo goed als een hele dag wel een soort van misselijk, nog steeds duizelig bij te snel rechtstaan, lage onderrug pijn en soms lichte steken in onderbuik.. Ik ben nog steeds enorm ongerust door 't verleden, maar hoop dat het ziek zijn mij effectief gerust mag stellen. Ik heb 1 oktober een tussentijdse echo geboekt, bij de gynae is het pas 13 oktober.

3 jaar geleden

Voor mij precies het zelfde. Vandaag 10 weken, en 5 okt de termijn echo. Had ook opeens geen klachten meer sinds een paar dagen.. of tenminste een stuk minder. Zo spannend allemaal in deze nieuwe en onzekere tijd. Ik heb ons boontje gelukkig vanochtend voor het eerst zien spartelen en zwaaien op de echo. Ik werd ook echt gerust gesteld. Klachten komen en gaan.. en dat zegt totaal niks over de zwangerschap of hoe het met de baby gaat. Probeer er vooral van te genieten dat je je beter voelt.

3 jaar geleden

En ineens vandaag na 9 dagen geen klachten te hebben gehad werd ik vandaag ineens misselijk, moe, krampen, pukkels vanaf vanochtend ineens en afkeer voor geuren en voedsel... het komt en gaat inderdaad, vandaag 11+3

3 jaar geleden

Reactie op Ayaaayaay

Voor de ongeruste dames. Ik ben vandaag ook 10 weken en maakte me enorm zor ...
Ohh wat super!!! Wij hebben in februari ook een miskraam gehad. Kwamen er achter met 11 weken echo dat het gestopt was met groeien met 9+4. En het is zo super spannend, als ik even nix voel ben ik bang dat het weer mis is.... het is nu zooo onzeker.... morgen ben ik ook weer 9+4 extra spannend dus!! Hopelijk gaat het dit x goed .... fijn om te lezen dat je een. Opoe echo hebt gehad met 10 weken!!

3 jaar geleden

Ik heb ook even meegelezen, sinds een week echt heel veel minder symptomen. Hiervoor een zwangerschap gehad die niet goed verliep, dus ook hier is het stressniveau gestegen!!! Maar fijn om te lezen dat we niet de enige zijn.... vertrouwen houden in onszelf en ons kindje!

3 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad. Rond een week of 9-10. Daarna even super blij met symptomen aangezien ik weinig voelde en nu met 12 weer minder. Het komt en gaat...

3 jaar geleden

Reactie op zowelkombaby

Ik heb ook even meegelezen, sinds een week echt heel veel minder symptomen. ...
Zo is het! Meer kunnen we niet doen 🤞🏻