16 Reacties

2 jaar geleden

Hier wil ze smiddags amper slapen.. en snachts meermaals wakker worden en huilen.. hier zijn het de eerste kiezen

2 jaar geleden

Yes! Ik! Ik geloof dat het nu al anderhalve maand speelt? Zoontje is morgen 15 maanden oud. Het maakt niet uit hoelaat we hem naar bed brengen, al is dat 19:00/20:00 of 20:30 hij gaat pas slapen om 21:30… Hier is het dan niet krijzen of gek doen, maar heel erg “praten” met de speen spelen, speen uit bed gooien, rollen en gek doen, klappen.. Ook hier de ene dag 1 dutje van 2,5 uur of 2x een dutje van een uur.. Ook kiezen in aantocht… Ik heb ook geen flauw idee waar dit vandaan komt.. Maar ik zag jou topic, en op t krijzen en hoofdbonken na, leek het wel alsof ik dit geschreven zou kunnen hebben..

2 jaar geleden

Hier snachts ook gehad met doorkomende kiezen en ook spong 9. Nu gaat het weer goed. Soms nog maar 1 slaapje overdag en soms 2 overdag. Maar het was heel herkenbaar wat je schrijft.

2 jaar geleden

Yes! Ik! Ik geloof dat het nu al anderhalve maand speelt? Zoontje is morge ...
Precies wat je zegt ik zou het ook geschreven kunnen hebben! Duurt hier ook al meer dan 4 weken ben ik bang. We zijn wat makkelijker nu in hoe laat hij naar bed gaat, want slaapt toch nooit voor half 10. Wel hopen we ondanks ook hier nog steeds doorkomende tanden dat het eind in zicht komt, dus bedtijd toch voor 20h te laten zijn. Dan ligt hij dus 1,5 uur wakker in bed. Hij gaat meestal ook niet huilen, dus ik vind het vooral zielig.

2 jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Precies wat je zegt ik zou het ook geschreven kunnen hebben! Duurt hier ook ...
Wij brengen hem wel echt tussen 19:00 en 20:00 naar bed, maar soms als hij al een uur bijna ligt te “praten” en doen, ga ik vaak nog wel even zitten bij hem, en dan zeg ik, volgens mij heb je nog heeeel wat te vertellen voordat je lekker kan slapen.. en dan gaan we even zitten op de stoel voor een kwartiertje dan “praten” we even, maar na dat kwartiertje ga ik wel weer weg.

2 jaar geleden

Wij brengen hem wel echt tussen 19:00 en 20:00 naar bed, maar soms als hij ...
Ja dat doen wij soms ook. We zijn nu op vakantie en het is echt heel warm, dus breng hem dan ook nog een beker water en dan "praten" we even en ga ik weg. Alleen heb ik wel het idee dat hij dat iets te gezellig vindt en direct nog meer opleeft van zo'n bezoekje :P

2 jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Ja dat doen wij soms ook. We zijn nu op vakantie en het is echt heel warm, ...
Haha ja hier vaak ook, maar ik heb dan wel het idee, of heb ik het voor mijn gevoel toch even gedaan, even naar hem toe, laten weten dat we er zijn. En daarna is het toch echt aan hem zelf om lekker zn plekje te vinden en te slapen🥰

2 jaar geleden

Reactie op Babyontheway86

Hier wil ze smiddags amper slapen.. en snachts meermaals wakker worden en h ...
Oh kiezen sucks echt! Schijnt dat ze dan zenuwpijn hebben, zo zielig! Sterkte ermee😔

2 jaar geleden

Yes! Ik! Ik geloof dat het nu al anderhalve maand speelt? Zoontje is morge ...
Ben zo blij dat mijn verhaal herkend wordt! Ze zeggen vaak dat het een fase is dus daar ga ik dan maar vanuit. Maar zal blij zijn als dit over is😊 heel veel succes ook!

2 jaar geleden

Hier net zo. Hij is nu 16 maanden. En iedere avond ( al bijna 4 weken.. of zo, ben de tel eerlijk gezegd een beetje kwijt) is het dra-ma.. Als we nou gewoon bij hem zouden kunnen weglopen, prima. Als hij nog wil spelen in bed en kletsen met zijn knuffels: graag zelfs. Maar er lijkt ook weer verlatingsangst bij te komen kijken. Ik wil niet dat hij zich alleen voelt. Dus we hebben een soort van ‘stand by’ ploegendienst. Of meer: er bij blijven tot hij in slaap valt. Dit kan soms echt een uur of soms 2 duren.. maar het begint nu wel een beetje lang te duren. Heb al 4 weken ook helemaal niets aan de avond. Het is op dit moment, 21:51 uur. Hij is nèt in slaap gevallen… om 20:00 naar bed gebracht. Tja… ik kan beter zelf ook maar naar bed gaan. Nu nog gaan sporten is wat laat 😉. En een filmpje beginnen loont ook niet. De dag begon al om 04:30.. dus kan maar beter wat rust pakken 😅 ( ben er een beetje klaar mee en weet niet zo goed wat te doen. Laat staan dat we weten hoe lang dit nog gaat duren..)

2 jaar geleden

Hier precies dit probleem.. naar mijn idee ook al zo'n 4weken bezig. En letterlijk loopt ze nu nog rond op dit moment.. wakker vanaf 3uur vanmiddag, ze wilt absoluut nog niet slapen. Heb het vanaf 8uur tot nu eventjes opgegeven en ze rent en springt de kamer (vrolijk) door. Kies 1 is door, kies 2 bijna. Ze doet maar 1 slaapje van 1 tot 3 die ook perfect en makkelijk gaan...! Hopelijk is het snel weer normaal

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. De mijne is van 1 april, dus net 16 maanden. Heeft nu 8 tandjes en 2 kiezen en er komen er nog meer aan. Overdag slaapt hij makkelijk 2,5 tot 3 uur achter elkaar en 's avonds valt hij pas tussen 21.00 en 21.30 uur in slaap. Gelukkig is hij verder niet vervelend en horen we hem niet tot nauwelijks, wanneer we hem in bed hebben gelegd. Soms is hij nog wat aan het praten. Maar kennelijk heeft hij er zelf geen last van dat hij niet direct om 20.00 uur al slaapt. Het zal wel een fase zijn idd. 😁

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt op dit moment ook echt pas rond 22.00 uur. Vindt het zo bizar laat. Ik dacht dat het aan de vakantie lag, maar als ik dit lees zou het ook.een fase kunnen zijn. Ben benieuwd hoe het thuis weer gaat.

2 jaar geleden

Hier nog steeds niet over. Heb het idee dat het nu al 8 weken duurt ofzo. Iemand bij wie het voorbij is?

2 jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Hier nog steeds niet over. Heb het idee dat het nu al 8 weken duurt ofzo. I ...
Hier gedeeltelijk. Gister werd het even weer een latertje, denk dat het met zn prikjes te maken had ( kreeg wat later zn laatste prikjes voor eerst, omdat hij steeds op de afgesproken datum ziek was).. hier was de oplossing, het ochtenddutje laten vallen 12:00 naar bed en dan rond 19:00/20:00 weer 😊 heeft even een weekje geduurd maar inmiddels slaapt hij al een weekje weer goed

2 jaar geleden

Wat fijn! Hier helaas nog steeds om 21h in slaap vallen, maar wel ietsje eerder. Hij deed al maar één dutje