12 Reacties
één jaar geleden
En potjes eten? Wil dat wel? Want dan zou ik dat gewoon doen 🤷♀️ ons zoontje at van alles qua groente en momenteel niks. Dus daar komt ook gewoon een potje groente voor in de plaats.
één jaar geleden
Reactie op Illbethereforyou
En potjes eten? Wil dat wel? Want dan zou ik dat gewoon doen 🤷♀️ ons zoon ...
Nee ook dat niet.. daar draait ie ook zn hoofd voor om helaas
één jaar geleden
Soep bij z’n brood? Dat lukt hier meestal wel goed. Lekker veel verborgen groenten.
één jaar geleden
Reactie op hanneke84-24
Soep bij z’n brood? Dat lukt hier meestal wel goed. Lekker veel verborgen g ...
Nee ook soep draait wil hij niet
één jaar geleden
Nee ook soep draait wil hij niet
How vreemde zin.
Ik bedoel natuurlijk, ook soep wil hij niet. Letterlijk niks aan groentes, soepen, nasi bami macaroni spaghetti, poffertjes soms pannekoeken soms
één jaar geleden
Hier gaat brood juist erg slecht! Eten met ons wil ze soms dus hier ook standaard een potje erbij, ze moet toch iets eten en we willen geen strijd om eten.
Wil hij wel fruit/groente los eten? Anders kan je dit misschien op brood doen? Eventueel als groente/fruit spread, alles wat hier los op brood komt gaat er niet in. 😜 Wij geven hier Brinta ipv brood omdat dat er gewoon niet in gaat (sinds een week tot die tijd weer wel), krijgt ze ook meteen extra zuivel binnen.
Als hij verder energiek is en zichzelf zou ik me er niet direct zorgen om maken, misschien kan je via het consultatiebureau tips krijgen of via de huisarts (hier is een afspraak of advies van een arts erg lastig), die kan dan ook meteen mee kijken of hij idd niks te kort krijgt.
één jaar geleden
Reactie op TRS
Ik volg Bakken met Bel op instagram omdat wij hetzelfde probleem ongeveer h ...
Die volg ik ook al, zelfs al verschillende recepten gemaakt van haar, maar helaas…
één jaar geleden
Zeer herkenbaar.. mijn dochtertje heeft sinds een aantal weken een bing knuffel waar ze helemaal gek van is.
Als die naast haar zit aan tafel en ook een 'hapje' krijgt eet ze ineens alles mee op.
Peuterlogica.. maar die knuffel is iedere euro waard haha scheelt een hoop ellende aan tafel. De vraag is natuurlijk voor hoe lang..
één jaar geleden
Onze dochter is ook een hele lastige eter. Ze eet eigenlijk alleen op de opvang redelijk. Misschien dat ze een sociale eter is, ik heb geen idee. Enige wat ik heb geleerd is dat voor peuters eten een machtsstrijd is of kn worden en dat forceren niet werkt. Je kan altijd even lijstje maken met wat hij eet en checken met consultatiebureau of diëtist of het genoeg is. Maar in mijn ervaring, is na een paar weken heel slecht eten vaak wel weer een periode van veel eten; dus wisselt het. Misschien wat vaker wegen, kijken of hij niet teveel afvalt. Maar als hij plast en poept, energiek is, gewoon blijft groeien, dan zal het wel meevallen