10 Reacties
één jaar geleden
Hier de laatste tijd ook af en toe gekrijs bij het slapen gaan. Wij denken aan verlatingsangst. Als we blijven praten/zingen/neuriën terwijl we de kamer uit lopen is alles oké.
Hier zijn we nog maar net een paar weken consistent over op 1 dutje, dus wij denken er absoluut nog niet aan om het dutje over te slaan.
één jaar geleden
Reactie op Belly1
Onze dochter van 20 maanden wil al drie dagen haar middagdutje niet meer do ...
Dit hebben wij nu ook!
Ze vindt het prima om naar bed te gaan maar ligt dan vervolgens een uur te kletsen en te draaien. Terwijl ze vorige week nog 2/3 uur sliep. Hopelijk een fase want ben nog niet toe aan geen middag dut😂
één jaar geleden
Reactie op wondertje_1989
Dit hebben wij nu ook!
Ze vindt het prima om naar bed te gaan maar ligt dan ...
Hier doet ze het terug, oef! Ik hoop bij jullie ook. Maar merk wel dat ze s avonds lang wakker ligt in bed.. Ze gaat rond 19u al 19u30 slapen en soms ligt ze ook 1u te brabbelen.. Ze gaat ook met plezier naar bed. Vraag me soms af als dit komt doordat ze te lang slaapt overdag.
één jaar geleden
Hier dochter van 21 maanden. Word meestal rond 9.30 wakker en rond 13.00 tot 15.00 middag dutje. Nu is ze gerust 2 uur aan het spelen in dr bedje en valt dan pas voor een uurtje in slaap. Normaal bracht ik haar zonder moeite naar bed, maar nu is het paniek en huilen! Hopelijk is het een fase.. Vind het nog te vroeg om het middag dutje over te slaan, daar gaat mijn middag rust 🤣
één jaar geleden
Bij ons is t vooral 's avonds feest, gewoon niet willen slapen. Terwijl ze echt een topslaper was. Onze dochter is 21 maanden. Volgens mij is dit een slaapregressie. Ben benieuwd wanneer het weer normaal gaat.