21 Reacties

één jaar geleden

Wat is eerder dan gebruikelijk? Mijn oudste was net 2 toen ze over ging en dat ging vanaf dag 1 zonder problemen

één jaar geleden

Yep! Met 19maanden overgegaan naar peuterbed. Vanaf eerste moment gaat t goed!

één jaar geleden

Slapen jullie kindjes nog in een slaapzak of onder een dekbed

één jaar geleden

Met 1,5 hier een eenpersoonsvloerbed neergezet. Vanaf die dag sliep ze door terwijl ze in haar ledikantje 3x per nacht wakker werd. Hier dus super goede ervaring mee. Slaapt nog wel in slaapzak, gaat het hele bed door dus dekbed durven we nog niet op aan

één jaar geleden

Reactie op Xlalax

Allebei nog. In de zomer ga ik stoppen met slaapzak

één jaar geleden

Hier een juniorbed (160x80) sinds 20 maanden en hij is er geen een keer uitgekomen en slaap er perfect in! Is wel laag boven de grond overigens.

één jaar geleden

Sinds 19 december staat er bij ons een peuterbed! Ledikantje ook laten staan om te wennen. Eerst wou die er absoluut niet in, maar gister koos die voor zijn peuterbed en sliep er de hele nacht in. Nu wil die absoluut niet meer in zijn ledikantje, dus die kan mooi over naar zijn broertje die in maart komt. 🧡

één jaar geleden

Op vakantie wel eens gedaan, op een gewoon bed met bedrekje. Ze was toen net 2. Bleef mooi liggem. Maar thuis toch weer een ledikantje tot 3 jaar. Nu bijna 4 en ze zou nog wel in een ledikant willen. Persoonlijk ben ik van het zo lang mogelijk in een ledikant dus onze 21 maander houd dr ledikant tot 3.

één jaar geleden

Reactie op Xlalax

Slaapzak. Tot 3 jaar hier (reguliere gaan tot maat 104). Soms wel met katoenen deken erbij, ivm kou of omdat ze dat fijn vinden. Mijn 3 jarige heeft nu een half jaartje een dekbed.

één jaar geleden

Sinds een week onze dochter ook in een peuter bedje gelegd, heeft maanden geen nacht doorgeslapen in haar ledikant en sinds we het peuterbedje hebben moet ik haar sochtends wakker maken. Groot succes dus hier! Slaapt in een dunne slaapzak en onder een dekbed nu.

één jaar geleden

Reactie op Kay95

Sinds 19 december staat er bij ons een peuterbed! Ledikantje ook laten staa ...
Leuk zijn onze kindjes even oud. Mijn zoontje in van april 2021 en de meid komt half maart 🥰

één jaar geleden

Vraagje voor de mama’s waarvan de kindjes dus niet meer in een ledikant slapen. Gaan ze niet als ze wakker worden uit bed feestvieren? En staan jullie dit toe? Ik neem aan dat er nog wat speelgoed staat op de kamer ? Pakken ze dit of is het echt wel focus op slaap? Wij hebben hier een paar erg slechte nachten en ben benieuwd of dit misschien de oplossing gaat zijn. Maar vindt het lastig om de stap te zetten.

één jaar geleden

Reactie op BabyMB

Vraagje voor de mama’s waarvan de kindjes dus niet meer in een ledikant sla ...
Mijn dochter heeft een en al speelgoed op de kamer en is nog nooit zelf bedje uit gekomen! Ook niet als ze wakker word en k er nog tijdje laat liggen! Mijn oudste nu bijna 4 doet t ook niet die wacht tot ik zeg kom maar. Maar hoor ook wel eens dat ze constsnt uit bed gaan enzo hoor denk kind verschillend

één jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Mijn dochter heeft een en al speelgoed op de kamer en is nog nooit zelf bed ...
Ja ben heel benieuwd, die van ons heeft wel eens het tweede deel van de nacht op de bank geslapen en als hij dan wakker wordt pakt hij direct speelgoed haha. Maar goed geen idee wellicht het proberen waard

één jaar geleden

Reactie op BabyMB

Die van ons blijft gewoon liggen! Hij is ruim 1,5 dus mij verbaast het wel😅😅 ook ‘s ochtends wacht hij braaf in bed tot wij hem eruit halen.

één jaar geleden

Reactie op BabyMB

Nee dat deed en doet mijn oudste niet. En anders hadden we het inderdaad niet toegestaan.

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie ervaringen! Mag ik vragen wat voor peuterbed jullie hebben? Ik zit nu te kijken naar die van petite amelie.

één jaar geleden

Ik volg mee. Ik lees namelijk veel negatieve reacties over de petit amelie

één jaar geleden

Mijn zoontje ligt nu een 2 a 3 weken denk ik in een peuterbed. (Na ziekenhuisopname heeft hij een tijd naast mij geslapen en toen overgegaan op het peuterbed) Hij sliep voorheen in een ledikant wat we verzaagd hadden tot vloerbed (poten eraf en 1 kant spijlen eruit) Hier kwam hij nooit uit en ook met dit peuterbed niet. Er zit een valrek in en hij slaapt weer oké. Ik heb wel weer elke nacht de babyfoon aan, gewoon om hem te kunnen zien hoe hij ligt. Het is een simpel tweedehands peuterbed wat bij mijn moeder stond, om uit te proberen heb ik hem geleend. Nu het werkt mag ik hem hier houden en regel ik een ander logeerbed 🤭

één jaar geleden

Reactie op Xlalax

Ik volg mee. Ik lees namelijk veel negatieve reacties over de petit amelie
Over hun producten? Ik heb tot nu toe eigenlijk alles van dat merk en dat bevalt heel goed.