Aangezien we met veel dames (en heren) in dit forum zitten leek het me een leuk idee om goede aanbiedingen met elkaar te delen.
Samen zie je natuurlijk meer dan alleen.
Het is geen aanbieding maar wel even een tip voor degene die pampers gaan gebruiken. Bij Nettorama altijd €5,- per pak. Voor degene die de aanbiedingen vergelijken.. reken het terug naar 1 st. Heel veel reclame is misleidend omdat ze verschillende grote kwa verpakkingen hebben.
Verschoonmandje hebben ze weer bij de kwantum! In wit en zwart
Ik vind dit zoo leuk! Past ook helemaal in de stijl van onze babykamer. Maar ik vroeg me af hoe praktisch het is. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang kan je het gebruiken ivm grootte van de baby en wat leg je er in voor kussen/welke hoezen gebruik je?
Ik vind dit zoo leuk! Past ook helemaal in de stijl van onze babykamer. Maa ...
Ik heb wat reviews opgezocht en mensen geven aan dat het juist een wat meer geborgen gevoel geeft. De meeste manden kan je afspuiten met wat er of even in bad leggen. Maar ben ook erg benieuwd wat mensen er van vonden.
Bij Etos online zijn de Davitamon compleet zwanger en Compleet mama fit 1+1 gratis. Ik heb voor 28 euro 4 doosjes besteld. Normaal zijn ze 13,95 per stuk.