244 Reacties

4 jaar geleden

Bij de Etos is er 1+1 op de Palmers verzorging.

4 jaar geleden

Noppiesoutlet is open! Noppiesoutlet.com wachtwoord:VIPOUTLET

4 jaar geleden

Bij de Etos alle baby accessoires 1+1 dus speentjes maar ook avent en dr Brown flessen

4 jaar geleden

Wannahavedays bij de wehkamp! Wij hebben een maxicosi gekocht, ipv €200 nu €100!

4 jaar geleden

Ik zag dat pakje en ik vind het zo ontzettend schattig! Wij krijgen zelf een jongetje. Dus niks voor mij om te kopen 🙈 De website heel glamkidzz.nl 😊

4 jaar geleden

Ik zag dat pakje en ik vind het zo ontzettend schattig! Wij krijgen zelf ee ...
Geen idee wat die bij hun kost, exact de zelfde krijg ik al weken op m'n spam van Aliexpress🤭🤭

4 jaar geleden

Reactie op NSV

Wannahavedays bij de wehkamp! Wij hebben een maxicosi gekocht, ipv €200 nu ...
Haha thnxxx! 2200 aanbiedingen voor baby’s gevonden en ook al even wat handige dingen besteld!

4 jaar geleden

Reactie op NSV

Wannahavedays bij de wehkamp! Wij hebben een maxicosi gekocht, ipv €200 nu ...
Welke hebben jullie gehaald?

4 jaar geleden

Goed een goed idee dit forum! Wij hebben van de week fanatiek geshopt bij de wehkamp. Daar hebben ze de wanna have days. Hebben de maxi cosi rock, 2 meyco boxkleden en 2 ledikant dekens van meyco gescoord voor maar €185,- Bij de Hema hebben ze momenteel 2+1 korting op rompertjes.

4 jaar geleden

Reactie op StephKat

Welke hebben jullie gehaald?
Aanbieding is van de maxi cosi rock!

4 jaar geleden

Wij hebben bij Baby Superstore van Asten in Tilburg onze Mutsy EVO kinderwagen met reiswieg, Maxi Cosi Rock, voetenzak en adapters gekocht voor €699! Veel goedkoper dan online 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Waarombaby

Wij hebben bij Baby Superstore van Asten in Tilburg onze Mutsy EVO kinderwa ...
En regenhoezen voor de reiswieg en kinderwagen opzet

4 jaar geleden

Snoozebaby met veel korting https://www.vanastenbabysuperstore.nl/merken/snoozebaby/snoozebaby-aanbiedingen?rr_setemail=Naomi_xtd@hotmail.nl&utm_source=mailcampaigns-nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=evenementen-mailings

4 jaar geleden

Top idee

4 jaar geleden

Reactie op Maya03

Goed een goed idee dit forum! Wij hebben van de week fanatiek geshopt bij d ...
En ook bij de HEMA 2+1 ondergoed :)

4 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Noppiesoutlet is open! Noppiesoutlet.com wachtwoord:VIPOUTLET
Geweldige tip. Bedankt!

4 jaar geleden

Wibra kleding 2+1

4 jaar geleden

27 november is het black friday! Van een een vriendin die in een baby winkel werkt gehoord dat er dan altijd veel mooie aanbiedingen zijn! 😄

4 jaar geleden

Vandaag de folder van Naviva kraamzorg gekregen. Als je je aanmeldt met de actiecode “Navkoek2020” krijg je een wikkelcape van Koeka cadeau. Misschien zijn er dames die toch naar Naviva willen, dan heb je een leuk cadeautje erbij.

4 jaar geleden

Dames die in bad willen bevallen misschien een tip🙈