Aangezien we met veel dames (en heren) in dit forum zitten leek het me een leuk idee om goede aanbiedingen met elkaar te delen.
Samen zie je natuurlijk meer dan alleen.
Niet volgens de website. Is dit filiaal afhankelijk?
Volgens mij alleen in de winkel want de auto stoelen enz zijn ook afgeprijst en ik heb begerepen dat het alleen dit weekend is 😬 en wat k heb gekocht is ook niet afgeprijst op hun site🤷🏼♀️
Ik heb ook gemaild omdat ik al was aangemeld en krijg hem ook nog opgestuur ...
Ik heb mij in week 11 ook aangemeld bij naviva. Heb jij er alsnog achteraan gemaild met de vraag of jij hier ook gebruik van kan maken? Is wel erg leuk natuurlijk. Anders mail ik ook even :)
Ik heb mij in week 11 ook aangemeld bij naviva. Heb jij er alsnog achteraan ...
Ja, ik heb gewoon aangegeven dat ik de folder heb ontvangen en of je hier dan alsnog gebruik van mag maken. Toen kreeg ik een berichtje dat ze het gingen vermelden en het werd verstuurd 😄
Dames ik heb een donker houten box met lade thuis die ik eigenlijk voor mijn ouders had bewaard omdat zij gaan oppassen. Nu heeft mijn moeder een andere box.. iemand interesse hier voordat ik het op marktplaats zet? Mag weg voor €70.
Dames ik heb een donker houten box met lade thuis die ik eigenlijk voor mij ...
Ik heb misschien wel interesse als je een beetje in de buurt woont. Heb je eventueel ook foto van dat hij in elkaar zit? Hoe kunnen we elkaar even privé contacten?