8 Reacties
één jaar geleden
Bij mijn zoontje heb ik aangeleerd om aan te geven als hij pijn heeft. "Ik heb pijn" zegt hij daarna wijst hij de plek. Doe altijd dan troosten en kusje geven. Vind het interessant want soms stoot ik mij ergens tegen aan(hij ziet het) dan komt ie naar mij toe en wilt mij dan troosten en zegt pijn pijn??? Echt lief 🥹🥹☺️☺️ hmm ik denk als je twijfelt zeker even langsgaan. Kan geen kwaad en dan heb je ook meer verheldering.
één jaar geleden
Reactie op Mumlife
Bij mijn zoontje heb ik aangeleerd om aan te geven als hij pijn heeft. "Ik ...
Dank je wel. En dat gaan we zeker doen
één jaar geleden
Die van mij zegt auw al voordat ze haar schwalbe maakt 😅
Ik zou het nu nog niet serieus nemen, tenzij er ook bij gehuild wordt.
één jaar geleden
Ik heb ooit in mijn opleiding geleerd dat ze eigenlijk pas vanaf 3 jaar echt kunnen voelen waar ze pijn hebben. Daarvoor voelen ze pijn maar kunnen ze nog niet echt goed onderscheiden waar dat is.
Als ik nu naar mijn eigen dochter kijk, die geeft echt wekenlang aan dat ze pijn aan haar knie heeft omdat ze daar 1x op gevallen is en een klein schaafwondje had. Wondje is allang niet meer te zien maar toch blijft ze er naar wijzen en au zeggen. Misschien dat het bij jouw dochter ook zo is? Dat ze een keer haar hoofd gestoten heeft en dat nog blijft aangeven ofzo?
Maar wat hiervoor ook al gezegd wordt, als jij je zorgen maakt gewoon even laten nakijken
één jaar geleden
Die van mij zegt auw al voordat ze haar schwalbe maakt 😅
Ik zou het nu no ...
Ja ik vind het zo moeilijk omdat ze het al ff doet 😬 ze doet het vaak uit het niets.. het is niet dat ze huilt, maar ze zegt het wel met zo een droevig stemmetje
één jaar geleden
Ik heb ooit in mijn opleiding geleerd dat ze eigenlijk pas vanaf 3 jaar ech ...
Ja dat hoop ik.. is wel interessant om te weten.. en ze grijpt ook vaak wel naar diezelfde plek.. ik probeer me geen zorgen te maken, maar elke keer als ze het doet begin ik gelijk te piekeren
één jaar geleden
Ik vind wel dat je het serieus moet nemen alhoewel het per kind verschilt. Mijn dochter van geen 2 kan heeel goed aangeven waar ze pijn heeft. Ze zegt de plek en wijst het aan. Natuurlijk overdrijft ze daar soms heel erg bij, maar pijn is pijn.