8 Reacties

2 jaar geleden

Koude pastasalade? Nog een keertje brood met een eitje bijvoorbeeld? Fruitsalade? Ik eet zelf ook minder als ‘t warm is dus ik laat ‘t die paar dagen dan altijd gewoon wat minder zijn.

2 jaar geleden

Onze kinderen zijn allebei gek op de snoepgroenten, tomaatjes komkommers paprika enz. Wij geven dit altijd na als ze wat weinig trek hebben en zo nu en dan doen we ook weleens een broodsoort savonds, tosti wentelteefjes dat soort dingen en dan met de snoepgroenten erbij voor de gezonde hap. Pastasoorten gaan vaak ook wel goed erdoorheen

2 jaar geleden

Bietensalade met couscous was hier bij jong en oud goed in de smaak gevallen laatst! Couscous bereiden (evt met zoutloos bouillonblokje als je minder zout wil) Voorgekookte Bietjes, munt en bieslook klein snijden. Dit en een beetje rucola door de couscous roeren met 1 eetlepel olijfolie en 1/2 eetlepel balsamicoazijn er doorheen. Voor onszelf nog wat walnoten en fetakaas er overheen

2 jaar geleden

Op warme dagen ga ik zelf ook liever voor wat meer lunch-achtige recepten: https://www.yummytoddlerfood.com/category/recipes/lunch/

2 jaar geleden

Pokebowl, als toetje zelfgemaakt yoghurt-fruit ijsje,

2 jaar geleden

Ooh ik volg graag!

2 jaar geleden

Vandaag bulgur, met verse spinazie, uitje, knoflook en tomatenpassata met basilicum met daar bovenop uitgebakken pancetta, fetakaas en pijnboompitten. We aten het een beetje lauwwarm en vonden het erg geschikt voor dit warme weer! Onze dochter vond het ook lekker, alleen dan zonder pancetta en fetakaas ivm het zout. Zij kreeg er een gekookt eitje bij.

2 jaar geleden

Huzaren salade zelf gemaakt. Geroosterde boterham erbij. Gekookte spitskool met wat dille en stukjes meegekookte surimi. Lauw eten… Zelfgemaakte soepen, gepureerd.. en dan a la gazpacho. Of wat lauwer.. Zelf maak ik ook wat grotere croutons van desembrood in wat boter gebakken. Dat snaaien vindt hij toch lekkerder dan echt eten eten.