24 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook! Sinds ze gedraaid is (met haar hoofdje naar beneden) voel ik meermaals per dag een of ander ledemaat (een knie’tje of een hieltje ofzo) tegen men ribben, en dit enkel aan de rechter kant. Soms zelfs zo hard dat mijn adem ervan stokt. Ik ben nu 35 weken en moet dinsdag op controle. Ben benieuwd of ze kan zien met welk deel van haar lijfje ze zo hard kan duwen 😅.

3 jaar geleden

Bij mij is mn ventje al ingedaald bijna 37 weken en hij drukt ook steeds op mijn ribben. Dus het is herkenbaar haha. Is wel vervelend, maar kan volgens mij geen kwaad. Gelukkig nog maar eventjes! Succes 🤗🤗🤗

3 jaar geleden

Hier ligt zijn kont tegen mijn ribben aan! Grote baby en een kleine ik! Weinig ruimte dus helaas veel pijn! Zaterdag 35 weken dus nog even paar weken door zetten! Maar leuk is anders! Haha

3 jaar geleden

Vooral als hij beweegt voel ik het heel erg in mijn ribben alsof ze gekneusd zijn..

3 jaar geleden

Reactie op BregjeStorms

Hier ook! Sinds ze gedraaid is (met haar hoofdje naar beneden) voel ik meer ...
Ik moet dinsdag ook op controle en dus een echo en ik voel het inderdaad ook rechts. Ik ben benieuwd !

3 jaar geleden

Ja, lekker met de billen tegen mijn ribben drukken!

3 jaar geleden

Herkenbaar haha! Sinds een paar dagen drukt hij ook hier tegen mijn rechter rib aan. Ik ben zo benieuwd hoe hij precies ligt..😂 ik heb volgende week vrijdag mijn liggingsecho (dan ben ik 35w) heel nieuwsgierig😍

3 jaar geleden

Hier ligt/lag ze in stuit tot zowiezo afgelopen vrijdag, toen echo gehad.... ze zit met haar hoofdje onder m'n ribben, het is gewoon een hele beurse plek als je erop drukt 🙈 ik gebruik mn buik soms als tafel, dat is dus op haar hoofd en dan krijg ik ook wel een goeie duw, wegwezen!! 🤣

3 jaar geleden

Bij mij ligt de kleine mooi met het hoofdje vast, rechts bij m'n ribben de voetjes en aan de linkerkant zit hij vaak met z'n billetjes tegenaan 😅. Z'n trapjes komen nu echt aan en heb constant een zeurend gevoel aan de rechterkant. Niet fijn 😂

3 jaar geleden

Reactie op Jacolien_95

Bij mij ligt de kleine mooi met het hoofdje vast, rechts bij m'n ribben de ...
Hier gelijkaardig. Voetjes links tegen mijn ribben, poepje rechts. Inderdaad ook dat zeurend gevoel aan de ribben en rug. Ik verschiet echt enorm van zijn trapjes.

3 jaar geleden

Reactie op marmar8826

Hier ligt zijn kont tegen mijn ribben aan! Grote baby en een kleine ik! Wei ...
Hier ook zijn kont tegen mijn ribben. Een beweeglijk mannetje, dus dat voel je wel haha! Ook 35 weken, dus nog even volhouden :)

3 jaar geleden

Jepp 38+4 nu en ik word helemaal uit elkaar gewrongen, lokt ook telkens weer harde buiken uit heel fijn😅

3 jaar geleden

Reactie op Jacolien_95

Bij mij ligt de kleine mooi met het hoofdje vast, rechts bij m'n ribben de ...
Same here 😂

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Soms probeer ik een beetje z’n voetjes terug te duwen, omdat het anders echt pijn doet. Weet niet of ik dan daadwerkelijk zijn voeten weg duw, maar het voelt wel beter😅

3 jaar geleden

Het wordt alleen maar erger.. ik ben nu bijna 38 weken, erg pijnlijk die ribben 😅

3 jaar geleden

Reactie op marmar8826

Hier ligt zijn kont tegen mijn ribben aan! Grote baby en een kleine ik! Wei ...
Hier precies hetzelfde haha! Ik ben net 1.60 en m'n kindje is net iets boven gemiddeld qua gewicht/groei. Maar idd ook met z'n billen tegen m'n ribben 😅

3 jaar geleden

Ik heb hier ook last van. Voel af en toe enorme pijnscheuten bij mijn ribben (ze is al ingedaald, dus zullen de billetjes zijn). Vannacht zo erg dat ik niet meer liggend kon slapen, maar een half-zittende positie moest aannemen om wat ruimte te creëeren. Meer die hier last van hebben? Ben nu 36+2 en zie het niet echt zitten om nog 4 weken rechtop te slapen...

3 jaar geleden

Heel herkenbaar dit hele weekend is ons hummeltje behoorlijk dwars en ligt echt in mijn ribben. Weinig eetlust daardoor ben nu 35weken morgen weer voor controle en weer een echo eindelijk (stomme covid positief )

3 jaar geleden

Ja bij mij ook regelmatig. Is bij mij si 2 weken goed ingedaald, maar voor het gevoel maakte dat bij mij eigenlijk geen verschil. Heb het nog gevraagd bij de verloskundige, of de baby toch nog kon draaien oid omdat ik haar vaak zo dwars of hoog voel liggen. Maar die zei dat dit normaal is, ze heeft weinig ruimte, en zelfs met haar hoofd diep in m'n bekken kan ze met haar kont aan de ene kant uitsteken en haar benen aan de andere kant haha. Of inderdaad hoog in je ribben liggen duwen. Dus dat je het zo ervaart is normaal, betekend niet perse dat hij niet goed ligt, of misschien zelfs al is ingedaald. Maar spannend met de echo, veel plezier!

3 jaar geleden

Bij mij heeft ze sws 8 weken in de stuit gelegen tot 36+6 toen een versie gehad. Ik voelde links van mij altijd een bolletje (hoofdje) dus ik aaide vaak over haar bolletje die lekker tegen m'n ribben drukte. Kon niet rechtop meer zitten echt beetje liggende gewijs. Nu sinds de versie gelukt is, voel ik vooral rechts en midden grote romp en links de voetjes die ze zo nu en dan ook lekker bij mn ribben masseert🙃 ik voel dan ook echt voetjes bewegen. Toen in de stuitligging voelde ik heel weinig. Misschien herken je hier iets in🤗 ben nu 38+2