24 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Cirche

Ja bij mij ook regelmatig. Is bij mij si 2 weken goed ingedaald, maar voor ...
Ik vroeg mij dat ook af. Mijn baby ligt al laag met zijn hoofd maar voel altijd midden/links billen en zijn voeten steken helemaal uit rechts, soms twijfel je dan of die billen geen hoofd is... fijn die bevestiging, bedankt 😚

3 jaar geleden

Vandaag 39 weken, ondanks dat ze is ingedaald liggen haar voeten constant tegen mij ribben rechts waardoor ik de hele dag en nacht zo'n pijn heb dat ik niet meer kan slapen of normaal kan zitten. Dus ik herken t🤣 het enige wat ik kan doen is paracetamol nemen maar dit werkt voor geen meter. Verloskundige zegt dat er maar 1 oplossing voor is en dat is bevallen alleen volgens mij zit de kleine meid nog wel prima

2 jaar geleden

Reactie op Dyana243

Bij mij heeft ze sws 8 weken in de stuit gelegen tot 36+6 toen een versie g ...
Mijn baby’tje ligt ook in stuit en ervaar precies het zelfde, aankomende maandag krijg ik de versie. Mag ik vragen hoe jij het ervaren hebt? Kijk er namelijk enorm tegenop.. maar zo te zien heeft het bij jou geholpen! Hier duimen maar 🤞🏼

2 jaar geleden

Reactie op Viennnaax

Mijn baby’tje ligt ook in stuit en ervaar precies het zelfde, aankomende ma ...
Ja onze dochter is inmiddels bijna 1.5 jaar. Thuis geboren destijds door de versie 🤗 De versie zelf ging niet zonder slag of stoot.. Ik heb bij alles gedacht 'bevalling is erger en doet meer pijn'. Ik heb 1 focus plekje op plafond echt gebruikt om die woorden in mijn hoofd te herhalen. Ik had weinig vruchtwater dus soepel ging het niet. Uiteindelijk 1 man en 2 vrouwen tegelijkertijd aan mn buik te draaien is het gelukt. Pijnloos is het zeker niet, maar ik vond het echt waard. Heel veel succes morgen, ik duim voor je 🤞🤗