169 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Célinetje

11 weken en 5 dagen van een tweeling 💕
Ben zo benieuwd hier ook een tweelîng nu 10 weken

3 jaar geleden

Reactie op Kimmie1990

Ben zo benieuwd hier ook een tweelîng nu 10 weken
Proficiat!

3 jaar geleden

13+3 🥰

3 jaar geleden

9,5 week en nog niets te zien hier haha

3 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Bij mij is het nu zo, ben 12 +3. Ook weet ik niet zo goed vanaf wanneer het ...
Grappig wat je zegt. Ik heb precies hetzelfde. Ik ‘voelde’ dat ik zwanger was doordat mijn buik anders voelde. Natuurlijk nog heel laag maar was wat je zegt heel strak en hard. Echt hoe ik het me herinner van mijn nu 16mnd’er. Dus ik geloof er wel in dat het een baby buikje kan zijn hoor. Wie zal het zeggen. ;)

3 jaar geleden

Reactie op MilouEvers

Grappig wat je zegt. Ik heb precies hetzelfde. Ik ‘voelde’ dat ik zwanger w ...
Ja ik snap ookwel dat het bij 6 weken toen mijn broeken al spande niet van de baby kwam maar nu en sinds een week of 2 misgien 3 geloof ik toch wel dat het van de baby/baarmoeder zou kunnen zijn. Ook omdat het zo laag bol staat

3 jaar geleden

Vandaag 12+2. Voor buitenstaanders is er helemaal niets te zien. Maar voor mezelf zie ik toch al een klein beetje verschil!

3 jaar geleden

Vandaag 12+1. 'S avonds was ik al een tijdje 6 maanden zwanger 😂 maar sinds kort ook overdag een klein buikje

3 jaar geleden

Hier 12+3 wel zwanger van mijn 3e kindje dus dat doet ook wel mee.

3 jaar geleden

12+2 ❤

3 jaar geleden

HELPPPP Dames heeft een van jullie misschien last gehad van steken of pijn NA de termijn echo omdat ze te hard gingen drukken om het kindje beter te zien ?

3 jaar geleden

Reactie op miraaa

HELPPPP Dames heeft een van jullie misschien last gehad van steken of pij ...
Zie hier toevallig net een ander topic van 'last van buik na echo' :)

3 jaar geleden

Eerste zwangerschaps jurkje

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Maar je ziet precies niks bij mij🤣
Pfoe ik zie allemaal wel hele mooie buikjes ik ben ook precies 12 weken en 3 dagen nu en je ziet niks.. ben echt aan het wachten tot ik iets zie haha! bizar hoe dat per vrouw verschilt

3 jaar geleden

12.3 weken🥰

3 jaar geleden

Ik vind dat ik de laatste tijd weinig verandering zie. Bij mij is mijn buikje al een heel tijdje 'hetzelfde' gebleven in mijn ogen dus heb ik even dit gedaan 🙈 oké ja ik heb echt wel een buikje gekregen in vergelijking met voor de zwangerschap 😂

3 jaar geleden

Hier vandaag 12 weken. Ik ben toch maar naar zwangerschapsbroeken overgeschakeld want ik hield het niet meer uit. Toch klein beetje zichtbaar vind ikzelf :)

3 jaar geleden

Nu 13 weken en al een harde buik

3 jaar geleden

Vandaag 12 + 4

3 jaar geleden

Bijna 11 weken en echt al een beetje bol. Eerst was het echt alleen savonds maar nu blijft het de hele dag. Nog 1 weekje verbergen en dan mag het gelukkig de wereld in!