31 Reacties

2 maanden geleden

nog totaal niet over gedacht... maar het schiet inderdaad op. 21 maart wordt de oudste 11. Deze is makkelijk, hij spaart voor een playstation. Elize wordt 17 april 3 maar ze heeft al zoveel... speelgoed met geluid vindt ze in het begin eng. puzzels is wel een goed idee. en buitenspeelgoed denk ik. ze is een echt buiten kindje.

2 maanden geleden

Wij hebben voornamelijk knutsel spullen, voorlees of kleurboeken, dekbedovertrekken, buitenspeelgoed. Ook de spelletjes “ik leer…..” zijn hier een groot succes. Wij hebben nu vormen & kleuren en cijfers. Letters staat nu op het lijstje 😊

2 maanden geleden

wij hebben afgesproken dat we op z'n verjaardag naar de efteling gaan en hij krijgt een paw patrol dingetje om uit te pakken. hij krijgt zoveel speelgoed van familie, dat we voor een dagje herinnering gaan.

2 maanden geleden

Reactie op Patrciaa

wij hebben afgesproken dat we op z'n verjaardag naar de efteling gaan en hi ...
Ja leuk is dat! Ook eens over gehad met mijn man, over een paar jaar herinneren ze wel wat ze gaan hebben maar niet wat ze gekregen hebben.

2 maanden geleden

Fietsje met zijwieltjes 😄

2 maanden geleden

Wij gaan hier voor een fiets zonder zijwieltjes! Ze gaat als een speer op haar loopfiets en kan goed balans houden, dus we gaan kijken hoe het met trappers gaat!

2 maanden geleden

Een mini werktafeltje Extra klei (want daar speeltje ze ontzettend veel mee) Poppenkleren (we verwachten een baby in de zomer) En ik zit te kijken naar hamertje tik, maar wellicht gaat hij op de lijst voor familie. Wil ook niet teveel geven.

2 maanden geleden

Wij gaan voor LEGO setjes 4+, ze speelt met papa met zijn oude Lego dus de 4+ is dan ook zeker een succes🥰

2 maanden geleden

Reactie op daisy0101

Wij gaan hier voor een fiets zonder zijwieltjes! Ze gaat als een speer op h ...
Lopen en trappers zijn wel 2 totaal verschillende bewegingen. Ons zoontje kan dus ook best goed met de loopfiets, maar de driewieler vind hij moeilijk. Zou het super knap vinden als ze al meteen zonder zijwieltjes kan!

2 maanden geleden

Reactie op Illbethereforyou

Lopen en trappers zijn wel 2 totaal verschillende bewegingen. Ons zoontje k ...
Ooh ze kan het vast niet meteen! 😉

2 maanden geleden

Hier krijgt hij een Timio player en de uitbreidingen vragen we aan familie/vrienden. De speelgoedbak zit wel vol en dit neemt niet zoveel ruimte in🫣

2 maanden geleden

Reactie op Daantje28

Hier krijgt hij een Timio player en de uitbreidingen vragen we aan familie/ ...
Mijn fam en vrienden vragen altijd suggesties voor cadeaus voor de kleine… en ik zat echt te kijken naar verschillend speelgoed en dingen met het idee “waar kan ik dit dadelijk nog kwijt…” Uiteindelijk staat een “dagje uit” bon, en een monkey town bon ook op het lijstje, zodat het wat minder spullen zijn (hopelijk). En wat uitbreidingen van dingen die ze heeft wat in dezelfde bak kan (duplo, klei, kleurboek)

2 maanden geleden

Hier gaan we voor een trampoline en vragen daar een bijdrage aan. En idd klei of knutsel spullen. Als er nog 1 knuffel komt ga ik huilen😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Anoukk98

Hier gaan we voor een trampoline en vragen daar een bijdrage aan. En idd kl ...
haha hier precies hetzelfde plan 😊

2 maanden geleden

Reactie op Baby3in2024

haha hier precies hetzelfde plan 😊
Leek mij ook leuk maar de familie van m’n man is een beetje getraumatiseerd door m’n schoonzusje die in een jaar tijd beide polsen brak 😂

2 maanden geleden

Ik ben dus echt een praktisch iemand. Zou het liefst geld vragen of Efteling cadeaubonnen. Daar hebben we meer aan aangezien ons huis oprecht vol ligt met speelgoed. Ook de kledingkasten boven en de zolder. Maar merk best veel weerstand op geld vragen voor kindjes..

2 maanden geleden

Reactie op Mama8765

Ik ben dus echt een praktisch iemand. Zou het liefst geld vragen of Eftelin ...
Cadeaubon en een klein cadeautje voor het uitpakken?

2 maanden geleden

Hier krijgt ze een trampoline😁 het is gezamenlijk met mijn ouders en zusje. Ze heeft al zoveel speelgoed. Natuurlijk krijgt ze ook iets om uit te pakken en kleding. Denk aan kralenrijgen, puzzels oid

2 maanden geleden

Reactie op Kruimel90

Cadeaubon en een klein cadeautje voor het uitpakken?
Ja ik zou het zo bij een ander ook doen. Ik heb er ook geen moeite mee, maar de mensen aan wie ik het juist aangeef wel😅

2 maanden geleden

Hier vinden ze het ook leuker om een cadeautje te kopen. Gelukkig wilde ze vorig jaar op haar verjaardag niks uitpakken want spannend, dus misschien dat het t dit jaar makkelijker maakt om wat anders te vragen en dus ook te krijgen! Haha