9 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Mijn dochtertje is nu 17 maanden en dronk nog 1 a2 keer per dag, ik merkte dat ze het niet zo lekker meer vond en na 2 slokjes niet meer hoefde (ben nu 8 weken en 3 dagen ongeveer) maar ik vind het prima zo, heb haar ook niet meer aangelegd. Eergistermiddag was de laatste keer, heb er heel bewust van genoten en het daarmee afgesloten. Nu op naar het volgende avontuur!♡ Het kan heel goed zijn dat je kindje gewoon lekker door blijft drinken! Ik zit op een borstvoedingsforum op Facebook, weet niet of je die kent of al lid bent, maar daar lees ik vaak dat de kindjes ook gewoon droog drinken en dan op een gegeven moment met 35 weken ineens verrast kijken omdat ze een beetje melk proeven!:) Dat je nu nog melk hebt is iig een goed teken!:) Groetjes!

3 jaar geleden

Hoi! Mijn dochtertje is nu 17 maanden en dronk nog 1 a2 keer per dag, ik me ...
Ik zit inderdaad in verschillende Facebook groepen, het verschil is zo groot tussen wel of niet wegvallen en op welk moment dan precies! Ik hoop enorm dat hij blijft drinken, ik ben mentaal niet klaar voor stoppen haha. Ben nu pas in de 5e week dus nog wel heel pril!

3 jaar geleden

Bij mijn tweede had ik dat ook en nu zwanger van de derde en beide kinderen nog aan de borst. Ze zeggen dat het wat eerder op is, maar drinken wel gewoon droog...

3 jaar geleden

Ik geef mijn dochter van 20 maanden nog borstvoeding, maar vind het momenteel erg vervelend voelen. Ben nu bijna 9 weken zwanger. Ze drinkt nog zo'n 3-4 keer per dag. Ik wil nu eigenlijk zo snel mogelijk stoppen, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Mijn dochter is erg gehecht aan de borst...

3 jaar geleden

Reactie op Denisefl

Ik geef mijn dochter van 20 maanden nog borstvoeding, maar vind het momente ...
Ja hier voelt het ook niet echt prettig. Bij mij erg pijnlijk voor m’n tepels en ik krijg er ook lichte buikkrampen van vreemdgenoeg. Ze is nu 14 maanden. En drinkt nog 1 tot 2 x per dag. Maar daar ga ik ook mee stoppen nu.

3 jaar geleden

Hier is het voeden laatste dagen ook vrij pijnlijk. Nu heb ik wel vrij veel last van vasospasm/Raynaud, dus de koudere dagen en nachten helpen ook niet mee. Zoon is ook echt enorm borstverslaafd, dus stoppen zit er niet in op mijn initiatief. Wil sowieso graag doorvoeden zolang het gaat, productie is nog ruim voldoende, lijkt zelfs meer!

3 jaar geleden

Hi dames! Hoe gaat het intussen bij jullie met voeden? Productie is nog top, maar ik heb sinds een week last van nursing agitation. Word van binnen soms echt gek tijdens het voeden. Meer die daar last van hebben? Ik zit nu op 9+2.

3 jaar geleden

Reactie op Ashurybaby

Hi dames! Hoe gaat het intussen bij jullie met voeden? Productie is nog top ...
Herken het wel een beetje. Bij de eerste hielp het mss niet helemaal pedagogisch verantwoord door tv te kijken. Op mn rug kind erop, langs er drinken doordat ik afgeleid ben door een leuk programma was er minder irritatie.

3 jaar geleden

Reactie op Denise6

Herken het wel een beetje. Bij de eerste hielp het mss niet helemaal pedago ...
Ik kijk inderdaad ook vaak iets op m'n telefoon. Heeft hij niks van in de gaten maar heb wel afleiding. En ik neem zelf de controle over wanneer hij los moet laten door tot 5 te tellen en dan moet hij loslaten. Dat helpt ook wel gelukkig!