7 Reacties
2 jaar geleden
Mijn 3 jarige past makkelijk in de koelstra simba. Die kan ook mee in het vliegtuig of achterop de fiets.
2 jaar geleden
Onze zoon is ook lang voor z’n leeftijd (bovenste lijntje bij het CB 😋) en wij hebben de Joie Litetrax 4. Hier past hij makkelijk in! De reden waarom wij voor deze buggy hebben gekozen, is oa dat de stang tussen de achterwielen wat hoger zit, zodat je er eigenlijk nooit tegenaan trapt/loopt. Wij zijn zelf ook aardig lang en vonden dat bij andere buggy’s heel onhandig. En hij is in een mooie kleur groen verkrijgbaar, vond ik ook leuk 😊
2 jaar geleden
Reactie op CCROES
Wij hebben de maxi cosi lara2, ik vind ‘m top!
Heeft deze ook een voering in de rug? Of is het redelijk hard bij het ruggetje? Ik zit ook te twijfelen om deze te kopen, alleen is hij helaas nergens te bewonderen als showmodel dus weet niet of ik de gok durf te nemen om hem online te bestellen 🙈.
2 jaar geleden
Ligt een beetje aan wat je wil en hoe je kindje is... wij hebben een dubatti smart, die is in de ligstand niet zo groot, maar gewoon rechtop kunnen ze daar echt nog heel lang in omdat ze dan gewoon met hun hoofd op de stof boven de rugleuning steunen. Dus als je kind doorgaans niet in de buggy slaapt (zoals die van ons😂) dan is dat top.
2 jaar geleden
Reactie op SBNS
Heeft deze ook een voering in de rug? Of is het redelijk hard bij het rugge ...
Ik was dus tevreden over deze buggy tot hij ineens aan 1 kant is doorgezakt en niet meer te gebruiken was op vakantie. Wij hebben daar de Joolz Aer gekocht en deze is geweldig, met voering in de rug!