35 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op cocomo

Jaa klopt, dat heb ik nu enkele dagen ook. Me buik is ook zo dubbel nu. Opg ...
Oh echt? Ik heb last van spastische darmen dus voor mij is naar de wc gaan altijd al drama. Ben benieuwd hoe het nu gaat de komende dagen heb nog niet gehoeven 馃き

3 jaar geleden

Ik heb enorm last van winderigheid. Vanochtend wat kleine steekjes gevoelt en nu niks . Behalve misselijkheid.

3 jaar geleden

Reactie op cocomo

Hoi, heb vandaag 2 testen gedaan. 1 van de kruitvat en daar scheen meteen e ...
Ik heb dit al sinds 5 dpo, zou van de hormonen zijn waar je baarmoeder op reageert. Bij mij is meestal wel licht aanwezig en schommelt toch een zeurende/duwende pijn en lichte prikjes/steekjes

3 jaar geleden

Zelfde hier! Heel herkenbaar

3 jaar geleden

Reactie op kimberly1308

Oh echt? Ik heb last van spastische darmen dus voor mij is naar de wc gaan ...
Bij mijn vorige zwangerschap was mijn pds helemaal weg! Vanaf 16 weken ongeveer, kon zelfs weer ei en melk eten ;-)

3 jaar geleden

Ik heb dit al sinds 5 dpo, zou van de hormonen zijn waar je baarmoeder op r ...
Oh echt, dus ik hoef mij geen zorgen te maken. Dit is mijn eerste zwangerschap namelijk馃檪

3 jaar geleden

Reactie op Bobbie07

Gisteren avond en vanmorgen bloedverlies gehad 馃槶 test is negatief ineens n ...
Sterkte klote is dat

3 jaar geleden

Reactie op cocomo

Oh echt, dus ik hoef mij geen zorgen te maken. Dit is mijn eerste zwangersc ...
Ja hier ook dus ik was ook wat ongerust maar nu wat opzoekingswerk en een bezoekje aan de huisarts blijkt het normaal te zijn 馃槄

3 jaar geleden

Ja hier ook dus ik was ook wat ongerust maar nu wat opzoekingswerk en een b ...
Jaa ik moet ook maandag even een afspraak maken. En langs gaan. Dan pas ben ik echt gerust.

3 jaar geleden

Up to date : Vandaag bij de dokter geweest een babbeltje gehad. Bleek dat ik al op de 4 weken zit ter wel clear blue 1/2 weken aan gaf. Dus ik adviseer de mamas evve lamgs de ha voor de zekerheid xx

3 jaar geleden

Reactie op cocomo

Up to date : Vandaag bij de dokter geweest een babbeltje gehad. Bleek dat ...
Clearblue geeft de datum van conceptie weer. Dus dat is een andere telling als hoe je je zwangerschap telt. Zwangerschap tel je vanaf eerste dag menstruatie en clearblue dus wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Clearblue geeft de datum van conceptie weer. Dus dat is een andere telling ...
Oh echt nog eens iets nieuws geleerd 馃お dankje

3 jaar geleden

Reactie op cocomo

Up to date : Vandaag bij de dokter geweest een babbeltje gehad. Bleek dat ...
Ja, Altijd 2 weken bij tellen bij clear Blue en dat is je correcte tijd in weken.

3 jaar geleden

Hoi Week 4 Zoveel buikpijn nu al 1 werk lang elke dag. En in de ochtend en in de avond heel heftig zeg maar. T voelt het zelfde als je bijna ongesteld wordt. 馃ゴ馃ゴ en naar de wc gaan gaat zo moeilijk.

3 jaar geleden

Hier ook heel veel krampen. Vannacht voor gelukkig maar 1x wakker ervan geweest en vandaag de eerste dag dat het een beetje te doen is.