19 Reacties

2 jaar geleden

Is voor ieder kindje natuurlijk weer anders maar hier ook een buikslaper, met kontje om hoog en de handjes onder zn lijfje, en hier werkte het merk pampers niet maar alleen maat 5+ van kruidvat. Nu eigenlijk weer droge nachten

2 jaar geleden

Eigenlijk alleen maar herkenning. Wij doen dus ook pampers luierbroekjes voor de nacht. Maar dat is dus op goed geluk in de hoop dat hij niet veel plast. Enige wat ik kan verzinnen is hem overdag vooral genoeg te laten drinken en niet meer veel bij het avondeten. Ik doe dit zelf niet. De wasmachine is gewillig zeggen we hier dan maar.

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper op de knieën (meisje). Hier gaat het redelijk goed met kruidvat luiers, zo'n 1 a 2 keer in de week gaat ze door. Mijn neefje heeft ongeveer dezelfde leeftijd en slaapt ook op zijn buik. Daar is het vrijwel elke nacht raak, wat schijnt te komen doordat hij snachts stijf wordt en alles dus omhoog gericht wordt. Ik denk dat het een kwestie van uitzingen is tot ze zindelijk zijn, helaas.

2 jaar geleden

2e luier andersom er overheen dus met de hoge kant voor, heeft hier wel geholpen 😁

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper op de knieën (meisje). Hier gaat het redelijk goed ...
Ja mijn zoontje heeft meestal ook zijn pimpie rechtop staan😅🤦‍♀️..

2 jaar geleden

Reactie op Mirthe89

2e luier andersom er overheen dus met de hoge kant voor, heeft hier wel geh ...
Dat kan ik nog eens proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Eigenlijk alleen maar herkenning. Wij doen dus ook pampers luierbroekjes vo ...
Wassen is idd geen probleem maar vind het zo zielig dat als hij mij niet wakker maakt hij in zijn eigen plas slaapt🤦‍♀️

2 jaar geleden

Hier dezelfde slaappose..ik laat hem 's avonds niet te veel drinken. Ik doe een pamper om en daarover een luierbroekje en daarover een onderbroekje voor potty training ( daar zit absorberende stof in). Tot hiertoe nog maar 1x een serieuze lek gehad

2 jaar geleden

Hier ook die mooie slaap positie! Gebruiken altijd pampers premium protection en nog geen last van gehad, wel een meisje dus misschien weer anders. Maar heb je al eens geprobeerd de luier andersom aan te doen?

2 jaar geleden

Reactie op Sandravb

Wassen is idd geen probleem maar vind het zo zielig dat als hij mij niet wa ...
Ik denk dat hij het niet eens door heeft joh.

2 jaar geleden

Een luier achterstevoren over zijn normale luier doen! Werkt hier tol!

2 jaar geleden

Reactie op CCROES

Een luier achterstevoren over zijn normale luier doen! Werkt hier tol!
Top*

2 jaar geleden

Reactie op Mirthe89

2e luier andersom er overheen dus met de hoge kant voor, heeft hier wel geh ...
Ik doe dit ook bij mijn dochtertje die zo heerlijk op haar buik met de kont in de lucht slaapt! Gewoon de Kruidvat luiers en als de 2e (die achterstevoren zit) ‘s ochtends niet nat is gebruik ik die nog een keer normaal :)

2 jaar geleden

Doen jullie die tweede luier dan en maat groter?

2 jaar geleden

Hier baby dry maatje groter

2 jaar geleden

Doen jullie die tweede luier dan en maat groter?
Nee hoor! De achterkant is hoger gemaakt van de luier waardoor deze hoger valt dan de luier die normaal zit. Dat zorgt ervoor dat ze niet doorlekken

2 jaar geleden

Ons zoontje slaapt ook op die manier en lekt nooit door. Wij gebruiken ook alleen wasbare luiers, dus zal vooral daar aan liggen.

2 jaar geleden

Hier ook buikslaper en lekt niet door.. alleen heeeel soms als ie ook nog eens heeft gepoept en de luier uit zn voegen barst. Pampers baby dry night een maatje groter dan wat eigenlijk voor de leeftijd bedoeld is. Gaat dikke prima!

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper met zijn kont in de lucht. Hier werken de pampers dry nights goed. We doen wel altijd 1 maatje groter.