38 Reacties

3 jaar geleden

Deze voor sinterklaas https://www.bol.com/nl/p/mijn-eerste-100-mijn-eerste-100-woorden-flapjesboek/9200000026586257?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze voor kerst https://www.vanastenbabysuperstore.nl/speelkleed-qkids-allo-tipi-pink?gclid=CjwKCAiA7dKMBhBCEiwAO_crFDtJx9sbXz6RR-Bg3X6zYOXMa1o0-iJgQHcMDjmhnOGKhikJpntUYBoCN70QAvD_BwE En verder halen we nog wat kleine cadeautjes en ben nog opzoek naar een leuke loopauto oid. Mijn dochtertje is van 03-04

3 jaar geleden

Ik wil een baby born pop cadeau doen voor Sinterklaas aan mijn dochter van dan 8 maanden. Maar welke raden jullie aan? Ze hebben zo'n "knuffelpop" vanaf 0 jaar met een poppenhoofdje met van die pluche handjes. Of ze hebben zo'n meer "echte" pop vanaf 1 jaar wel soft touch... welke raden jullie aan? T zou wel leuker zijn als ze er nog een tijd mee kan doen natuurlijk 😁

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt van mijn ouders een roze fiat 500 loopauto en van mijn schoonouders een baby walker voor kerst. Verder weten we nog niet. We gaan volgende week naar toychamp om dingen te kopen.

3 jaar geleden

Die van ons krijgt meneer konijn zoals we hem noemen. Happy horse grote konijn hahaha. Je kan er maar 1 extra hebben haha 😂 de eerste is hier al afgekloven

3 jaar geleden

Wat leuk mijn zoontje ook van 29/4. Ik doe helemaal niks, vind t echt nog een beetje onzin zo jong Hij krijgt af en toe eens een nieuw speeltje maar dit jaar nog niet een heel festijn

2 jaar geleden

Ontzettend leuke ideeën! Hier is het uiteindelijk de speel en leer tablet geworden van Vtech en een baby's eerste woordenboekje van dieren 😊

2 jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Wat leuk mijn zoontje ook van 29/4. Ik doe helemaal niks, vind t echt nog e ...
Wat leuk inderdaad! Sorry voor de late reactie. Ik snap het heel goed hoor. Ik heb het ook klein gehouden. De speel en leer tablet van Vtech en verder een baby woordenboekje 😊

2 jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Onze dochter krijgt van mijn ouders een roze fiat 500 loopauto en van mijn ...
Superleuk die loopauto!

2 jaar geleden

Ik wil een baby born pop cadeau doen voor Sinterklaas aan mijn dochter van ...
Ik persoonlijk die knuffelpop met pluche handjes. Beetje late reactie ik kwam niet meer in de app!

2 jaar geleden

Reactie op RFOB

Deze voor sinterklaas https://www.bol.com/nl/p/mijn-eerste-100-mijn-eerste ...
Ontzettend leuk!

2 jaar geleden

Wij doen èèn cadeautje met Sinterklaas. Een speelbal van Sophie de giraffe (dochter van 20-04)

2 jaar geleden

Reactie op NMH

Wij doen èèn cadeautje met Sinterklaas. Een speelbal van Sophie de giraffe ...
Leuk!

2 jaar geleden

Mn dochter is 8 maanden. En ze krijgt er eigenlijk niets van mee denk ik.. Toch dachten we t even klein te vieren. Maar dat is iet wat uit de hand gelopen. Want mn ouders, mn zus en mn oma hebben van alles voor dr gekocht en wij ook... Haha maargoed

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanOlivia24

Mn dochter is 8 maanden. En ze krijgt er eigenlijk niets van mee denk ik.. ...
We hebben kleding en wat speelgoed

2 jaar geleden

Wij hebben gisteren al pakjes gegeven. Hij kreeg van papa een nieuwe slab met lange mouwen voor zijn Rapley avonturen en twee prachtige wasbare overluiers. Van mama een boekje van Boer Boris (daar is ie gek op) en een stapeltoren.

2 jaar geleden

Hier gaan we voor badspeelgoed (nieuw) en de playgro auto met stuur (2dehands)

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanOlivia24

Mn dochter is 8 maanden. En ze krijgt er eigenlijk niets van mee denk ik.. ...
Haha goed verwend dus! Alleen maar leuk toch

2 jaar geleden

Reactie op Josepha

Wij hebben gisteren al pakjes gegeven. Hij kreeg van papa een nieuwe slab m ...
Leuke cadeaus! Wij gisteren ook al gevierd

2 jaar geleden

Reactie op STep01

Hier gaan we voor badspeelgoed (nieuw) en de playgro auto met stuur (2dehan ...
Leuk! Veel plezier

2 jaar geleden

Hier ook vanochtend geweest! Een stapeltoren en een paar houten autootjes. Al speelt hij precies liever met de nieuwe Barbies van zijn zus 😅