38 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op gudruny

Hier ook vanochtend geweest! Een stapeltoren en een paar houten autootjes. ...
Haha! Barbies zijn toch ook hartstikke leuk 😊

2 jaar geleden

Ik up deze even! Kindjes zijn nu rond de 20 maanden met sinterklaas - hebben jullie al ideeen? Ik drop hier m'n inspiratie lijstje (nee niet alles wordt gegeven/gekocht) Duplo onderplaat Duplo bouwstenen Puzzel (Raam) stickers Kleurboek Badletters Littledutch regenboog Stapeltoren groot Rupsje nooitgenoeg Van wie zijn deze billen Potje Paraplu

2 jaar geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt via internet waar we alles op zetten wat ons leuk lijkt voor onze dochter (voor Sinterklaas, kerst, verjaardag) daar staat oa op: Duplo wilde dieren van Azië Duplo goederentrein Duplo treinbrug en rails Duplo treinrails Little dutch broodrooster Little dutch kassa Little dutch koffiezetapparaat Little dutch weegschaal Little dutch tinnen theeservies Kleurboeken & knutsel spulletjes Voorleesboeken

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Ik up deze even! Kindjes zijn nu rond de 20 maanden met sinterklaas - hebbe ...
Aanvulling die ik nog op ons lijstje heb staan voor Sinterklaas en kerst: Fisher price kassa Hengel spel little Dutch Adventkalender (Sinterklaas) Boeken Keuken speelgoed Poppen (speelgoed) Toet Toet auto’s Zoef zoef dieren Speelgoed dieren Knuffel Nijntje kralen Klei Vingerverf Serviesset (heeft ze natuurlijk al maar ze is gek op dikkie dik en een bruikbaar cadeau is ook leuk om uit te pakken 😜)

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Aanvulling die ik nog op ons lijstje heb staan voor Sinterklaas en kerst: ...
Vingerverf, goeie!

2 jaar geleden

Ik heb zelfs al wat gekocht toet toet auto's racebaan was bij de kruidvat in de aanbieding en de nijntje Kiekeboe volgens mij heet het zo hahahA(nijntje moet je dan verstoppen en je kindje nijntje zoeken.) Maar misschien laat ik die ook wel staan tot zijn verjaardag of tot dochterlief haar verjaardag. Verder nog geen idee moet er echt tegen aan lopen ofzo

2 jaar geleden

Ik heb zelfs al wat gekocht toet toet auto's racebaan was bij de kruidvat ...
Die Nijntje moet je verstoppen onder een doosje, tenminste die wij hebben. Dacht dat hij idd verstopt moest worden en kind dan zoeken. Erg jammer want doosje 1 is al half op 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Die Nijntje moet je verstoppen onder een doosje, tenminste die wij hebben. ...
Er zijn 2 verschillende versies van. De ene moet je onder doosjes verstoppen en de ander kun je idd gewoon verstoppen ergens

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Die Nijntje moet je verstoppen onder een doosje, tenminste die wij hebben. ...
Oh echt ik hoop dat dit bij deze niet zo is zal es even gaan kijken anders breng ik hem weer terug. Vond het het zo leuk ding had bij iemand gezien die stond achter de bloempot ofzoiets en ze riep steeds waar ben ik

2 jaar geleden

Er zijn 2 verschillende versies van. De ene moet je onder doosjes verstoppe ...
Klopt je hebt er 1 in een kartonnen doosje en 1 in een blik, de blik verpakking moet je verstoppen, de kartonnen verpakking verstop je onder de doosjes. Kwam er helaas te laat achter vandaar dat ik toch even wilde “waarschuwen” ;)

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Klopt je hebt er 1 in een kartonnen doosje en 1 in een blik, de blik verpak ...
Thanks volgens mij heb ik de kartonnen doos

2 jaar geleden

Ik wil een baby born pop cadeau doen voor Sinterklaas aan mijn dochter van ...
Wij hebben ook de babyborn van 1 jaar maar ze loopt alleen maar met de grote babyfoon te zeulen van d'r zus. Haha

2 jaar geleden

Wij gaan voor een (tweedehands) Ikea keukentje en kopen los nog wat leuk spel voor erin!

2 jaar geleden

Hier ook te denken aan een learning tower, ze word een beetje zwaar om vast te houden tijdens het koken, helaas geen grote keuken dus zitten op t aanrecht zit er ook niet in, hopelijk vind ze het leuk om in die learning tower erbij te zijn

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Hier ook te denken aan een learning tower, ze word een beetje zwaar om vast ...
(Ongevraagde) tip: learning tower met dank aan ikea. Voor 30 euro en een likkie verf

2 jaar geleden

Reactie op 21.25

(Ongevraagde) tip: learning tower met dank aan ikea. Voor 30 euro en een li ...
Geniaal! Het krukje herken ik of is het in 1 gedeelte? Ben benieuwd hoe je dit maakt

2 jaar geleden

Reactie op NMH

Geniaal! Het krukje herken ik of is het in 1 gedeelte? Ben benieuwd hoe je ...
Het is de bekvam kruk en de oddvar kruk. Ik heb het wel iets op maat gezaagd zodat ie niet uitsteekt (vond ik mooier staan) maar hoeft niet perse.

2 jaar geleden

Reactie op 21.25

Het is de bekvam kruk en de oddvar kruk. Ik heb het wel iets op maat gezaag ...
Ohhhh wat geniaal! Heeft opa weer wat te knutselen hahaha maar scheelt inderdaad een hoop!